Beoordeeld op 8 augustus 2017

Ik verbleef in dit hotel van 4-6 augustus 2017. Het hotel is modern, heeft ruime, schone kamers met een erg mooi interieur (modern design). Van alle gemakken voorzien (inclusief koffie/thee). Mooie, schone badkamer. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De locatie van het hotel is net buiten het centrum van Brussel, maar de Kruidtuin ligt op nog geen 5 minuten lopen. Het Noordstation (trein, bus, tram en premetro) ligt op ca. 10 minuten lopen. Het Rogierplein (metro/premetro) is eveneens dichtbij, ca. 10 minuten lopen. Een prima locatie en een prima hotel!

Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 23 juli 2017 via mobiele applicatie

NL website geeft gratis ontbijt aan, de receptie zegt dat dit een fout is van Best Western NL. Moet ik morgen maar opnemen met de manager. Op de kamer aangekomen ligt een plastic waszak met daarop pleisters geplakt op het bed. De vensterbank staat blank en het kozijn staat vol zwarte schimmel. Na klagen krijgen we een andere kamer, waar het plafond van de badkamer vol zwarte schimmel staat. Op de gang is de brandmelder provisorisch gerepareerd met tape.
Het is te laat om een ander hotel te zoeken, anders was ik al weg geweest. Dit mag en kan echt niet in een hotel. Smerig.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 23 juni 2017

Brussel is net als bij andere hoofdsteden toch wat duur qua prijs-kwaliteitverhouding. Wij betaalden € 145,- voor een gewone kamer zonder ontbijt. Hotel is net buiten het centrum, je moet iets lopen om bij het metrostation en het centrum te komen. Matras en kussens zijn hard. Badkamer mooi en compleet, maar dan is het weer wat jammer dat er i.p.v. een douchescherm zo'n vies douchegordijntje hangt, die je niet aan wilt raken? Verf mag ook weleens vernieuwd, nu een beetje shabby aan het worden qua onderhoud. En geen dubbel glas, want verkeer hoor je goed in de kamers aan voorkant. Ontbijt slaan we in de meeste hotels vaak over, vooral als je er voor bij moet betalen, meestal veel goedkoper om buiten even koffie en een broodje te nemen.
Maar wat veel goedmaakt en een groot verschil maakt is de mensen bij de receptie; die waren bijzonder aardig en behulpzaam!!!

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 30 december 2016 via mobiele applicatie

Hotel aan de rand van centrum ,wel goed lopen anders zit je inde rode lichten buurt, neem de eerste tunnel ri centrum andere tunnel veel zwervers ,wil je parkeren parkeer bij interparking Rogier €15 per 24 uur, veilig en schoon en om de hoek hotel. Goede bedden ,schoon , klein maar moderne badkamer, receptie goed 24/7 .

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 21 december 2016 via mobiele applicatie

Betaalbaar hotel aan rand van centrum. Receptionistes zijn vriendelijk. Bed was schoon. Badkamer is klein, met bruine vlekken in het bad. Vloerbedekking zaten vlekken. WiFi werkt niet de hele tijd goed. Je hebt soms geen verbinding.
Als je hebt geboekt via best western. Daar staat dat het ontbijt gratis is. Dat is een fout op de website. Heel vervelend.
Velo fietsen, helaas zonder kaartautomaat, heel dichtbij. Metro op loopafstand. Betaald parkeren in de buurt.

Datum van verblijf: december 2016