Beoordeeld op 24 augustus 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel voor een bezichtiging van Porto. Op een goede locatie met prima kamers. Verwacht geen gigantische luxe, maar gewoon een prima kamer en badkamer. Perfecte prijs kwaliteit verhouding. Zou hier zeker weer heen gaan als we naar Porto gaan.

Datum van verblijf: augustus 2018
Mariana R, Diretor de Vendas van Moov Hotel Porto Norte, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2019

Dear Sven en astrid v,

We much appreciate the nice comments on your stay with us.

We were very pleased to read that you enjoyed your stay with us, we especially appreciate your comments about our location.

We hope to have the pleasure of your visit very soon, here or in Moov Hotel Évora, this last one located in the classified World Heritage by UNESCO.

Best regards,
Moov Hotel Team

Beoordeeld op 29 april 2018 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel, schoon, gastvrij, stort douche (heerlijk) alleen loopt het water tijdens het douchen over de vloer, centraal gelegen.
Advies neem taxi naar en van hotel - vliegveld. 15 min. Kosten ongeveer € 30.00. Geen gesjouw met koffers

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 7 maart 2018

Prima hotel op een super locatie in de oude binnenstad van Porto. Bijna alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand. Vriendelijk personeel aan de receptie. Kamers zijn netjes en schoon. Goede prijs- kwaliteitverhouding

Kamertip: Good located, friendly service, clean rooms
Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 18 februari 2018

Goede praktische kamers met mooie inloopdouche ! Net ontbijt met Portugese specialiteiten. Kort bij de metro zodat het centrum makkelijk bereikbaar is. Het enige nadeel was dat er geen bar aan het hotel was zodat er 's avonds niet meer iets kon gedronken worden.

Datum van verblijf: februari 2018
Mariana R, Diretor de Vendas van Moov Hotel Porto Norte, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2018

Dear Eddy B,

Thank you for your recent stay with us and care shown by leaving us a comment. All opinions are important to us because only then will we be able to improve the service we aim to be great.

We hope to have the pleasure of your visit very soon, here or in the historic center of Évora, also classified as World Heritage by UNESCO, the Moov Hotel Évora.

Best regards,
Moov Hotel Team

Beoordeeld op 27 november 2017 via mobiele applicatie

Dit is een karig hotel. Ik vind het ontbijt niet zo lekker maar dat komt omdat ik niet gek ben op zoetigheid. Het personeel wat alles bereid en klaarzet is niet erg vriendelijk. Ik mis een eitje. De kamers zijn zeer eenvoudig en erg warm, maar wel goed schoon. De bedden zijn ook goed alleen de kussens erg klein .aar dat is persoonlijk..

Datum van verblijf: november 2017