Opslaan

Meer info
vanaf 69,09 US$
Meer info
Beoordeeld op 2 juni 2019 via mobiele applicatie

Leuke en mooie omgeving om te bekijken als je toch van plan bent naar ik het strand te gaan. Wij waren er op een mooie en rustige dag, waarbij de zee redelijk kalm was.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 4 april 2019

Deze vuurtoren aan de monding van de Douro lijkt mij een zwaar overgewaardeerde bezienswaardigheid. Veel meer kan ik hieraan niet toevoegen.

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 11 augustus 2018 via mobiele applicatie

Vuurtoren op de noordelijke pier van de haveningang bij Porto die ‘s nachts elke 5 seconden een rood lichtheid uitzendt. Het licht staat op de recentelijk vernieuwde en verlengde noordpier terwijl de oude korte pier werd gehandhaafd. Ertussen is een klein, geliefd zandstrand ontstaan.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 18 juni 2017

De zee kan spectaculair zijn rondom de vuurtoren. Mooi! Er is een mooie wandelpremenade aangelegd. Ook prima mogelijkheden om hier nabij op het strand te liggen

Datum van activiteit: juni 2017
Beoordeeld op 13 december 2016 via mobiele applicatie

Met de hop-on-hop-off bus op een zonnige dag lekker lunchen aan de kust!
Prachtige kustlijn, en op 11 december 2016 19 graden, windstil! Niet uitwaaien zoals in Nederland Heerlijk !!

Datum van activiteit: december 2016