Vandaag geopend: 10:00 - 19:00

vanaf 18,25 US$
vanaf 16,39 US$
vanaf 21,47 US$
Beoordeeld op 20 oktober 2019

Het park vonden we erg mooi, leuke kunst objecten. Vooral de spiegels en glaswand in het bos. Filmhuis viel tegen, het nieuwe wandelpad tussen de boomtoppen is ‘leuk’ maar hoort in mijn ogen niet thuis in z’n klassieke tuin. En dan het museum...... interessant deel over architectuur, de pingpongballen waren verrassend maar voor de rest viel dat deel wat tegen. Wel lekker gegeten (!) op de bovenste verdieping.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 27 september 2019 via mobiele applicatie

Van alle musea die ik heb gezien een van de interessantere gebouwen.
Qua collectie erg marginaal. Erg mèh.

Beoordeeld op 8 augustus 2019

Vol verwachting naar dit museum en deze tuin. Wat een mooi park is dit. Het wordt als tuin aangeduid maar is echt een park. Mooi om te wandelen en genieten. Wij hebben meerdere parken bezocht maar deze is mijn favoriet. Het heeft kunstwerken, water en mooie beplanting. Het museum was ook interessant. Echt anders dan verwacht. De tentoonstelling was zeer modern en boeiend. Ook het pand zelf was schitterend. Daarna nog het roze huis bezocht. Dat viel tegen. Wij hadden meer verwacht van de inrichting. Er was minder te zien dan verwacht. De stijl is wel heel boeiend.
Komen hier graag weer. Ligt wel een eindje buiten de stad maar echt het bezoeken waard.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 28 mei 2019 via mobiele applicatie

Bezoek van dit park is geen 12€ waard, zeker als ze je "vergeten" melden dat meer dan de helft van het park niet open is. Zelfs de parkwachters vinden het beschamend dat ze de toeristen ganse delen van het park moeten weigeren te betreden. Eerste maal dat ik mij in mijn ganse toeristencarriere zo bedrogen heb gevoeld.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 30 april 2019 via mobiele applicatie

Trek er rustig een dag voor uit. Wat een schitterend museum! Ik was er toen de tentoonstelling van Joana Vasconcelos was. Subliem, fantasierijk! En in wat voor prachtig museum! Ontworpen door Alvaro Siza. Het huis is ook de moeite waard. Verder is het park een lust voor het oog. Nog meer wandelen kun je in de bossen die op dit terrein zijn. Echt doen! Dit verrijkt je bezoek aan Porto!

Datum van activiteit: april 2019