Vio.com
Volledig restitueerbaar voor za 30 mrt.
Beoordeeld op 22 mei 2019

Prima hotel voor stedentrip. Mooie nette kamer en badkamer, douchen in badkuip waar gelukkig wel een glazenwand op rust i.p.v. zo'n douchegordijn welke aan je blijft plakken. Het tweepersoonsbed is helaas aan de kleine kant maar verder prima.
De airco deed het heel goed. Het ontbijt is eveneens goed verzorgd. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Kamertip: Door de redelijk recente verbouwing zijn de kamers geluiddicht, de airco is nog nieuw dus heerlijk slapen.
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 7 april 2019

Met 4 vriendinnen hebben we 3 nachten in dit hotel geslapen. Mooie moderne kamers, fijne bedden, schoon beddegoed en een fijne badkamer voorzien van alle gemakken. Ontbijt is erg goed verzorgd met heerlijke verse producten. De mensen beneden aan de balie helpen je overal mee. Niets is teveel. Geven ook goede tips voor uitstapjes, restaurants of openbaar vervoer. Kortom: een super hotel met vriendelijk personeel.

Kamertip: Schone kamers, prima service.
Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeeld op 21 augustus 2018

Prima hotel gelegen in het centrum aan de winkelstraat. Het personeel aan de receptie is meestal wel vriendelijk op een dame na, onderhoud personeel heel vriendelijk en in de weer voor de klanten.
Wij hadden kamer 412, badkamer met voorral bad aan vervanging toe, water loopt niet goed weg en de douche kop duidelijk aan vervanging toe. Ik miste ook een stopcontact in de badkamer
Nog een negatief punt in de kamers de stopcontacten, hiervoor moet je telkens op je knieen onder de tv kast kruipen.
We boeken een grote kamer voor 3 volwassenen, je ziet op hun site loiie gezellige kamers bij ins lag er iemand in de gang je kon gewoon van in de deur van de inkom van je kamer in je bed gaan liggen. Bij aankomst was er zelfs niets voorzien voor de derde persoon. We moeten wel toegeven dat de zetel een heel goed bed heeft.
Ontbijt was ook misschien juist eens leren spek bakken want of niet gebakken,of zwart, er bestaat nog iets midden in.
Hele goede wifi

Kamertip: Vraag zo hoog mogelijk
Reistype: Reisde met vrienden
Maps13628, Gerente van Legendary Porto Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2018

Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

Beoordeeld op 18 augustus 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel voor stedentrip. Mooie nette kamers, waarschijnlijk net vernieuwd als ik het vergelijk met de foto’s. Nette badkamer, douchen in badkuip waar wel een glazenwand op rust i.p.v. douchegordijn. Lekker bed alleen wat aan de kleine kant naar wat ik gewend ben. Genoeg keuze uit verschillende broodjes, beleg, fruit en diverse fruitsappen. Waardoor het moet lukken om een lekker ontbijt voor jezelf klaar te maken. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: augustus 2018

Mr. Wilmar, thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

Beoordeeld op 15 augustus 2018 via mobiele applicatie

Dicht bij winkelstraat, praktisch , geen lawaai hinder.
Kleine supermarkt en apotheek dicht bij.
Personeel aan de balie is niet vriendelijk nog behulpzaam.
Ontbijt is goed en gevarieerd, personeel daar is wel vriendelijk.
Kamers niet echt proper, ramen en spiegels zijn echt vuil, overal stofnetten, vuilnisemmer was niet leeg bij aankomst en je laat best niets van het nachttafeltje vallen zodat je deze moet verschuiven.
Voor ons prijs/ kwaliteit niet ok