Beoordeeld op 9 augustus 2017

We kregen een warm onthaal en een goede uitleg bij aankomst. Het hotel ligt iets uit het centrum maar toch makkelijk te bereiken. Het ontbijt was uitgebreid en lekker, niets op aan te merken. Ook de ondergrondse parking is handig. Een hotel om zeker naar terug te komen!

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
CrownePlazaPorto, Rooms Division Manager van Crowne Plaza Porto, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2017

Dear Valued Guest,

Thank you so much for your review of our hotel.
I am pleased to hear you enjoyed your stay with us, and that you appreciated our welcome and buffet breakfast.
We look forward to welcoming you next time in Porto.

Beoordeeld op 16 oktober 2016 via mobiele applicatie

Porto is een geweldige stad om te bezoeken. De mensen zijn aardig en gastvrij en proberen ondanks dat ze haast geen Engels spreken je te helpen, daar waar nodig.

Het Crowne Plaza hotel is netjes en schoon. De mensen zijn verschrikkelijk aardig wn bijzonder service gericht. Ik hou van Portugal en van Porto in bijzonder. Hopelijk komen we gauw terug.

Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 10 september 2016

Zeer mooi Hotel.
Kamers zijn schoon, super bedden.
De Buitenterras super om te relaxen.
Ontbijt super en veel.
Het personeel heel vriendelijk en behulpzaam.
Eenvoudig van het hotel naar het centrum te komen.

• Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 28 augustus 2016

Fantastisch Hotel. Mooie kamers, heerlijk buitenterras, meer dan vriendelijk personeel, ook heel lief voor ons hondje, uitstekende ligging t.o.v. d bezienswaardigheden van Porto, heel prettige valet parking, en een wel heel bijzondere prijs-kwaliteit verhouding; wat mij betreft een echte aanrader !

Kamertip: een Luxe Hotel met een middenklas prijs !
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
CrownePlazaPorto, Rooms Division Manager van Crowne Plaza Porto, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 september 2016

Dear Valued Guest,

Thank you very much for selecting Crowne Plaza for your recent trip to Porto and for sharing your wonderful comments about our hotel.
We are truly delighted to know you enjoyed such a fantastic stay with us and that our staff and facilities contributed to a great stay.
We look forward to welcoming you again in your next visit to Porto.

Beoordeeld op 5 augustus 2016

Bij aankomst kregen we een glaasje Port . Kamers zijn netjes en schoon. Ontbijt was prima. Goede bedden. Het personeel is vriendelijk en staat klaar om je vragen te beantwoorden.
Locatie: Hotel ligt tussen centrum en strand. Goede vervoersmogelijkheden 3 min lopen heb je een bushalte. Mocht je met de metro willen reizen, dan heb je ongeveer 500 min verderop de metro casa da musica. Aangenaam was ook dat er een supermarkten tov het hotel was.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
CrownePlazaPorto, Rooms Division Manager van Crowne Plaza Porto, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2016

Dear Mr GG801025,

Thank you very much for your recent visit to our hotel and for taking the time to share your wonderful opinion.
We are very pleased to learn your comments and find you experienced such a great stay with us.
We hope to serve you again in the future.