Beoordeeld op 29 augustus 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel, buiten oude centrum.
Dit heeft zowel een nadeel en een voordeel.
Voordeel is dat je meer ziet van Porto omdat je er op uit moet.
Nadeel is dat je de gezelligheid direct om de deur mist. De Uber, die er binnen enkele minuten is, brengt je echter snel waar je naar toe wil.
Hop on - hop off stopt op 300 m
Supermarkt met heerlijk verse broodjes op 25 m
Porto Arribada beklimmen is heel leuk
Fietsen naar strand of afurada is er leuk

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
PPHOTEL, Diretor-Geral van Porto Palacio Congress Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 september 2018

Dear MArio-enLinda,

Thank you so much for sharing your experience on Porto Palácio Congress Hotel & SPA. It was a pleasure welcoming you in our hotel!
We appreciate your comments regarding our Hotel, as it is only possible for us to improve the quality of our services through your feedback.
On behalf of the Hotel, I would like to thank you once more for the remarks you have made, they are very precious to us.

Beoordeeld op 20 augustus 2018 via mobiele applicatie

Het Porto palacio is een prima hotel voor een citytrip in Porto! Ligt wel ietwat buiten het historisch centrum maar is goed te doen met de stadsbus die nagenoeg voor het hotel stopt. Neem lijn 201 naar het centrum en deze brengt je ook weer terug bij het hotel. Zwembad is heerlijk na een dag lopen of fietsen. Ontbijt is goed met voldoende keuze maar ik heb ze beter gehad in 5 sterren hotels. De rooftopbar is super maar de consumpties aan de prijs ( dat je t weet) prima bedden en goede kamers.
Wij hebben fietsen gehuurd in het centrum en is wel een klim als je terug gaat naar het hotel, maar wel te doen. In de Vila Nova de Gaia ga naar de rooftopbar van PortoCruz echt mooi en doe de bridge climb op de laatste brug richting de oceaan.

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner

Dear Sjemasan,

We appreciate your positive comments regarding our Hotel, as it is only possible for us to improve the quality of our services through your feedback.

Beoordeeld op 13 maart 2018 via mobiele applicatie

Met de zaak hier 3 dagen geweest mooi hotel met een leuke bar op de 19e verdieping. Bier is wel vrij duur €6 per biertje.

Kamers zijn schoon en goed verzorgd. Aan de buitenkant zie je niet dat het zon mooi hotel is. Vond het ontbijt geen 5 sterren waard. Verder is dit hotel voorzien van alle faciliteiten.

Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
PPHOTEL, Diretor-Geral van Porto Palacio Congress Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 maart 2018

Dear Leon1985,

Thank you so much for sharing with us your experience on Porto Palácio Congress Hotel & SPA. It was a pleasure welcoming you in our hotel!
Thank you for your constructive suggestions, which we have taken good note of, as we strive to continuously improve our facilities.

Beoordeeld op 11 maart 2018 via mobiele applicatie

Keurig hotel met goede bedden en een uitgebreid ontbijt.
De kamers zijn schoon en ruim en voorzien van zowel een douche als een bad en er zijn twee wasbakken. De medewerkers zijn vriendelijk en staan je netjes te woord.

Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken

Dear Robert B,

Thank you for sharing your experience with us and fellow travelers.
We are delighted to read that you enjoyed your stay with us and that you particularly enjoyed our quality of service. I will make sure to share this with the staff.

We would be happy to welcome you again soon at Porto Palacio Congress Hotel & Spa.

With my best regards

Beoordeeld op 28 oktober 2017

Nette kamers, met zeer goede bedden - fantastisch uitzicht, zeker vanop het dakterras op de 19de verdieping.
Ontbijt meer dan voldoende - zeer vriendelijke bediening, zowel aan de receptie als in de restaurants/bar

• Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken
PPHOTEL, Diretor-Geral van Porto Palacio Congress Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 november 2017

Dear Guest
Thank you for sharing your experience with us and fellow travelers.

With my best regards