“Jammer dat het zo koud was in het restaurant”
Beoordeling van Postigo do Carvao

Postigo do Carvao
Geclassificeerd als nr. 150 van 2.169 Restaurants in Porto
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
21 maart 2020 beoordeeld

Gezien we met een gezelschap van 9 personen diende de nodige tafels bij elkaar te worden geschoven. Dit werd zonder problemen door de vriendelijke garçon gedaan. Het eten dat we bekwamen was in orde niet meer of niet minder. De porties waren zeker ruim genoeg. De prijzen waren ook helemaal niet duur. Vlotte en vrij snelle bediening ! Een heel groot minpunt was ( en dan zeker gezien we op het einde van een regenachtige dag waren ) dat het gewoon koud was in het restaurant en als de deur openging , kwam nog wat extra "koude" lucht binnen !

Datum van bezoek: februari 2020

16 oktober 2019 beoordeeld

Op de 1-ste avond in Porto konden we hier nog een tafeltje reserveren bij het venster.
Vanaf de 2-de dag werd dit als stamtafel voor ons gereserveerd voor 5 dagen.
Lekker eten, vriendelijke bediening, mooie omgeving.

Datum van bezoek: september 2019
7 augustus 2019 beoordeeld

Onze 1e avond in Porto, niets gereserveerd en overal was het druk. Hier was nog een tafeltje voor vier. Kleine tafel vlak voor toilet maar we hebben daar eigenlijk totaal geen last van gehad. In eerste instantie was de serveerster erg chagrijnig maar in de loop van de avond werd ze heel vriendelijk en aardig. De kinderen hadden geit en wij kabeljauw. Het smaakte allemaal lekker en de porties waren enorm groot dus er bleef aardig wat over. De huiswijn vonden wij niet zo lekker. Leuk ingerichte ruimte met vlaggetjes aan de muur.
Gewoon goed gegeten voor een acceptabele prijs.

Datum van bezoek: juli 2019
25 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig gevonden naast ons hotel. Niet gereserveerd en geen plaats, enkel in hun "plaatsje waar alles begon", achteraan. Wij twijfelden, maar die supersympathieke ober Al overtuigde ons. Gelukkig maar, kwamen in een heel gezellig plaatsje terecht. De kabeljauw was overheerlijk en de Vinho Verde (die Al ons liet kiezen uit #flessen) was overheerlijk en nog nooit zo goedkoop! Een aanrader in Porto!

Datum van bezoek: juli 2019
14 juni 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten. De specialiteit: soep uit Porto. Was nog niet klaar, dus eerst hoofdgerecht genomen, ook een aanrader. Daarna alsnog de soep......niets dan goeds...heerlijke smaak. Leuke bediening ook door Ricardo. Een aanrader. Bespreek wel een tafel want de gasten blijven binnenkomen. Alleen de live muziek is zonde van het geld...meer pauze dan gespeeld....

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Postigo do Carvao bekeken, bekeken ook

Porto, Porto District
Porto, Porto District

In Postigo do Carvao geweest? Deel je ervaringen!