“Diner”
Beoordeling van éLeBê Entreparedes

éLeBê Entreparedes
Geclassificeerd als nr. 26 van 2.198 Restaurants in Porto
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Buitengewoon aangenaam: heerlijk gedineerd, mooie wijn, fijne bediening. Absoluut aanbevelenswaardig.

Datum van bezoek: augustus 2020

1 februari 2020 beoordeeld

Afgelopen weekend was ik met een vriendin in Porto. Toevallig kwamen wij langs dit restaurant. Het heeft een hele prettige uitstraling, is mooi ingericht en het eten was echt heel erg lekker en mooi gepresenteerd. De bediening is ook heel goed. Heel gastvrij en klantvriendelijk.

Datum van bezoek: januari 2020
9 oktober 2019 beoordeeld

Wat een prachtig restaurant, heerlijk eten, zeer sfeervol en uitmuntende bediening. Echt een aanrader. Een van de obers spreekt bovendien 7 talen vloeiend!!

Datum van bezoek: oktober 2019
7 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is dineren van de hooste divisie! Zeer mooi interieur, verrassende gerechten en een bediening die zeer speciaal is. Het menu is ingedeeld qua delen van Portugal inclusief Madeiro en lokaal Porto. Er zijn tevens vega gerechten. De wijnkaart is zeer uitgebreid, een groot aantal is zelfs per glas te bestellen. De aanraders zijn de 3 kazen fondue en het desser BomBom. Gastheer Mario heeft ons een topavond bezorgd. Dit is het omrijden waard!

Datum van bezoek: september 2019
5 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige bediening, zelfs een beetje Vlaams
Eerlijke, hippe Portugese keuken in een romantisch kader.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die éLeBê Entreparedes bekeken, bekeken ook

Porto, Porto District

In éLeBê Entreparedes geweest? Deel je ervaringen!