Beoordeeld op 13 juni 2018

Mooi hotel, op wandelafstand van centrum. Kleine kamers, sfeervol ingericht. Zeer goede bed. Ontbijt in orde. Dineren kan je beter in het centrum, stelt in het hotel niet zoveel voor (de wijn bij het avondeten was wel uitmuntend). Alles bij elkaar wel veel te duur In vergelijking met andere 5* hotels.in Zuid-Europa.

Kamertip: Kamers aan de straatkant hebben niet zo'n mooi uitzicht
  • Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Torel A, Proprietário van Torel Avantgarde, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juni 2018

Dear Marc, thank you for sharing your feedback about your stay. We are happy that you enjoyed your time with us, and that you appreciate of our unique design. :-) We hope to welcome you back in Torel Avantgarde perhaps at another time! Warm greetings from Porto, Ingrid / Partner Torel Boutiques

Beoordeeld op 9 mei 2018

Hotel ligt aan de bovenzijde van Porto en op korte loopafstand van het oude centrum.
Mooi en plezierig hotel met zeer vriendelijks bediening en goede service.
Onze hoekkamer was niet al te groot maar wel sfeervol. Vanuit een van de twee kleine balkonnetjes hadden we een mooi uitzicht op de rivier. De bedden zijn uitsteken; niet te hard en niet te zacht.
De badkamer van onze hoekkamer was wel aan de bescheiden kant.
De lounge ruimte is heel apart en mooi gedecoreerd met kunstbloemen aan het plafond en wanden.
De bar had lekkere fauteuils om in te

Kamertip: Niet alle kamers zijn even groot.
Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Torel A, Proprietário van Torel Avantgarde, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018

Dear client, thank you for leaving a comment about your stay. We are happy that you like our avantgarde Portuguese design. We look forward to welcoming you back in Torel Avantgarde anytime. Warm regards from Porto, Ingrid / Partner Torel Boutiques

Beoordeeld op 23 april 2018

Hier heerlijk gelogeerd en erg genoten van alles. Prettige sfeer goed restaurant en heerlijke kamers met goede bedden.
Lokatie is iets buiten het centrum maar met kleine wandeling ben je er zo.
Nieuw hotel dus alles ziet er nog top uit.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Torel A, Proprietário van Torel Avantgarde, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 mei 2018

Dear happy guest, thank you so much for your lovely review about your stay with us. We are particularly happy that you enjoy the refined yet relaxed atmosphere that we offer for everybody to feel at home in our special place. It will be a great pleasure welcoming you back anytime! Sunny greetings from Porto, Ingrid / Partner Torel Boutiques

Beoordeeld op 3 december 2017

Net terug van een citytrip uit het adembenemend mooie Porto. Een stad die met recht op de Unesco werelderfgoed lijst staat. Dat laatste geldt niet voor het hotel uiteraard, maar dat dit hotel (net 2 maanden open) in positieve zin op heel veel lijstjes voorkomt is volkomen terecht. Aan de buitenkant niet heel bijzonder, maar eenmaal binnen is de wauw-factor in het hele hotel aanwezig. En dat geldt niet alleen voor het hippe kunstzinnige design, maar vooral ook voor de medewerkers die er alles aan doen om je verblijf hier zo aangenaam mogelijk te maken. Wij verbleven in de Peggy Guggenheim Suite. Kregen bij binnenkomst ongevraagd een upgrade van een standaard kamer naar deze ruime en mooie suite. Over alles is nagedacht in dit hotel. Van de lounge met een bijzonder bloemenplafond tot de bar en ontbijt- en dinerruimte. Overal zijn spiegels verwerkt met een mooie en chique optisch effect. Aan het mooiste plekje van dit hotel hebben ze zelf weinig bijgedragen, of het moet het bouwen van het balkon zijn, waarvandaan je een adembenemend mooi uitzicht hebt of de Douro.
Wij hebben van Porto genoten en dat kwam mede door ons verblijf in dit mooie hotel, waar opladen na een dag lang struinen door de stad, een feestje is.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Torel A, Diretor-Geral van Torel Avantgarde, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 december 2017

Dear Mr. Hans,

thank you very much for your great review. We are really pleased to know that you enjoyed the city, and of course, that you had a great experience with us.

We must to share with you that we are specially proud when you talk about one of our strong points in the hotel.... our staff.

Thank you once againd and we hope to welcome you again very soon!

With our best regards
Francisco

Beoordeeld op 1 december 2017

Na een lange reis kwam ik 's avonds laat aan maar werd desondanks van het personeel ontzettend gastvrij en hartelijk ontvangen. Ik werd begeleid naar de bar, wat al een sensatie is omdat je door een geweldig gedecoreerde kamer loopt die ook nog eens heerlijk ruikt. Na een goed glas wijn, door het hotel aangeboden, en al meteen ontspannen, werd ik door iemand van het personeel begeleid naar de suite (ik had kamer "Piet Mondriaan"), een geweldige kamer op de bovenste verdieping met 2 balkons en uitzicht op de rivier - de zon begroet je in de ochtend.
Het bed is heerlijk, je hebt keuze uit verschillende kussens en alles is heel smaakvol. Hier en daar zijn een paar onpraktische dingen - maar dat is vaak wel bij design.
Het ontbijt is heel goed, de bediening uiterst vriendelijk en behulpzaam. Je kan zelfs in November buiten op het balkon zitten ontbijten in de zon.
De ligging is perfect, rustig maar toch in kort loopafstand van alles.
Een tip zou nog zijn om het buitenzwembad in de winter te verwarmen. Met uitzicht op de rivier in zwembad liggen, zou dan nog het puntje op de "i" zijn.
Het meeste wat me aansprak was het personeel, die echt werkelijk alles deden om me een fijn verblijf te laten hebben. Tips elke dag, 's avonds de vraag wat je hebt gedaan en hoe het was en weer goede tips voor restaurants en voor de volgende dag. En dan ook tips af van de gebaande wegen. Dat alles was niet de gebruikelijke vriendelijkheid van hotelpersoneel - neen - het was echt gemeend en uit het hart.
Als ik weer eens naar Oporto kom, weet ik wel waar ik verblijf! Bedankt voor de geweldige dagen!

• Verbleef: november 2017, reisde alleen
Torel A, Gerente geral van Torel Avantgarde, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 december 2017

Dear Sirs,

thank you so much for your nice review. We are very proud to know that you had a good experience with us. We are specially proud to see that you apreciated the service of one of our strongness in the hotel, our staff.

We are looking forward to welcome you again in the Avantgarde!

Thank you once again and kind regards

Francisco