“Heerlijk Portugees eten in knus restaurant”
Beoordeling van Adega de São Nicolau

Adega de São Nicolau
Geclassificeerd als nr. 280 van 2.168 Restaurants in Porto
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij dit restaurant hebben we heerlijk geluncht. De zalm en tijgergarnalen zijn beide een aanrader. Typisch Portugees eten in een smal, stijl steegje, net om de hoek van de Cais da Ribeira. We hadden uitzicht op het water met Ponte Luís I zonder in de drukte te zitten. Al met al een aanrader.

Datum van bezoek: maart 2020

17 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lunch mogen genieten met typische portugeese gerechten ...sardines en octopus topgerechten . Gezellige setting in kleine omgeving . Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: december 2019
19 september 2019 beoordeeld

Leuk typisch Portugees restaurantje, net achteraf. Klein terrasje met hoogteverschillen aan beide kanten van een smal straatje. Vooral visgerechten, vlees, geen vegetarisch.
Wij waren er rond 13:00 uur en er was gelijk plek. Kom je na half twee, is het aansluiten in de rij voor een plekje. Bediening is wat zakelijk, maar wel netjes. Eten is heerlijk!

Datum van bezoek: augustus 2019
27 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurantje net buiten de drukte, even dat zijstraatje, dat poortje door, in dit geval dat steegje in... die zijn meestal goed. En geldt zeker voor Adega (keldertje). Waar je op kleine krukjes ook prachtig buiten kan zitten. Heel veel value for money. Ja dat reviews wisselend zijn zal best kloppen. Maar hoe dan ook dit is echt, puur en lekker. De vis wordt keurig gefileerd of in mijn geval de tiger prawns netjes van de schil gehaald... en een super wijn advies. Toen we aankwamen redelijk leeg maar in heel snel vol met Locals, kortom dit is a real thing.

Datum van bezoek: oktober 2018
23 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke croquettas, worstje, clams en vis gegeten. We waren net voor 13 uur en hoefden niet te wachten. Vriendelijke bediening en lekkere amandeltaart toe.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Adega de São Nicolau bekeken, bekeken ook

Porto, Porto District

In Adega de São Nicolau geweest? Deel je ervaringen!