Vandaag geopend: 10:00 - 17:00

ChristelM359
via mobiele applicatie
Lees alle 475 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Madeira
Madeira Nonnenvallei-tour
104 beoordelingen
vanaf 16,63 US$
vanaf 18,95 US$
vanaf 49,88 US$
vanaf 27,71 US$
Beoordeeld op 27 juli 2019 via mobiele applicatie

Film over de geschiedenis van Madeira. Voor 5 euro een film (in Engels) over de geschiedenis van Madeira. Een aanrader!

Beoordeeld op 2 mei 2019 via mobiele applicatie

Dit was een leerrijke en aangename ervaring. We waren de enigen op dat moment en konden bijgevolg de film in het Nederlands zien. Vriendelijk onthaal in stijl: als extraatje kregen we snoepjes en als afsluiter een postkaart. Je krijgt goed zicht op de geschiedenis van Madeira en de film verveeld geen moment. Een echte aanrader!

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 11 maart 2019

Leuke informatie film over de geschiedenis van Madeira. Ongeveer 30 minuutjes, maar zeker aan te raden als je van geschiedenis houd en meer wil weten over het eiland.
Goede en leerzaam

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 18 juni 2018 via mobiele applicatie

Heel leuk om te doen. Je wordt alleraardigst te woord gestaan. We zaten met z'n tweetjes in de zaal. De film in Nederlandse taal werd gestart, dat kwam de aardige dame ons speciaal vertellen. Schattig ook de Portugese snoepjes die je uitgereikt krijgt voor tijdens de film. En dat voor €5,00 p.p. Aanrader! Je leert veel over Madeira.

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 23 februari 2018 via mobiele applicatie

Prima stoelen en geluid. Leuk om meer van de geschiedenis van Madeira te zien en te horen. Fijn half uurtje.

Datum van activiteit: februari 2018