“Gezellige plek voor de lunch, met uitzicht op de Avenida do Mar.”
Beoordeling van FX Restaurant & Sports Bar

FX Restaurant & Sports Bar
Een tafel reserveren
ma 25/5
20:00
Geclassificeerd als nr. 191 van 760 Restaurants in Funchal
Keukens: Portugees
16 maart 2020 beoordeeld

We kwamen hier voor de lunch en bestelden een pizza salami en een tonijn salade.
goede pizza met een lekkere bodem, niet overdreven groot maar ruim voldoende.
De salade was goed, niet schokkend, had ik meer van verwacht.
Wel heerlijke verse jus d'orange maar helaas geen verse maracuja jus.
Ook lekkere desserts.
De bediening is vriendelijk.

Datum van bezoek: maart 2020
FXSports, Owner van FX Restaurant & Sports Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2020

thank you!

28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke locatie. Lekker eten en vriendelijk personeel. Ook kun je ondertussen sport kijken. Een grote kaart met veel keuzes. Ze komen langs met een kar om de toetjes te laten zien.

Datum van bezoek: juli 2018
13 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ze serveren hier heerlijk eten en het personeel is ontzettend vriendelijk. Als je van sport houdt is dit ook zeker the place to be! Ze hebben meerdere tv's met allemaal een andere sport dus voor ieder wat wils

Datum van bezoek: juli 2017
4 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In 10 jaar tijd, 3 x op madeira geweest en altijd een paar keer bij de "fx sportbar" gegeten. Vaste club van vriendelijke en service gerichte medewerkers. De gerechten zijn goed en een prima prijs / kwaliteit verhouding. Aanrader om te eten is de "steak on the stone".

Datum van bezoek: juli 2017
5 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. We hadden alledrie een steak on a stone (1-persoons steengril) maar die werd zo dicht voor je gezet dat de tafel onder de vet spatjes kwam. Mijn man had het gelukkig snel door en schoof de steen verder op tafel (en wij dus ook) anders hadden we zelf ook onder de spatten gezeten (witte broek!). Daarnaast moesten we de steen gebruiken als echt bord, dus ook op snijden ed. Onhandig, vonden wij. Kwaliteit eten was wel goed, maar door deze wijze van serveren eet je toch minder op je gemak.

Datum van bezoek: augustus 2016
FXSports, Owner van FX Restaurant & Sports Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2016

Thanks for your valuable comment.
We are awaiting for the delivery of disposable bibs that will give our clients the piece of mind that they need when eating the Steak on the Stone.
Hope to see you in Madeira and at our restaurant soon.
Regards
FX Management

Reizigers die FX Restaurant & Sports Bar bekeken, bekeken ook

In FX Restaurant & Sports Bar geweest? Deel je ervaringen!