“Topper!”

Prijsklasse: € 8 - € 25
Keukens: Indiaas
Geschikt voor: Romantisch
9 augustus 2019 beoordeeld

Dit restaurant is een topper. Het eten is heerlijk, er is veel keuze (ook veggie!) en de bediening correct en vriendelijk, en dat alles aan ongelooflijke prijzen. Enig nadeeltje is dat we lang hebben moeten wachten op ons eten, maar dat is hen vergeven gezien de kwaliteit. Een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019

27 juli 2019 beoordeeld

Helaas viel dit restaurant ons wat tegen, elders hebben we fijner en lekkerder gegeten. Een keer van tafel gewisseld omdat zitten onder de grote en koud afgestelde airco's niet fijn was. Het restaurant zat vol, gerechten kwamen erg snel op tafel en we kregen het gevoel dat het wat gejaagd was allemaal. Ook de bestelling ging niet helemaal goed, kregen niet helemaal wat we hadden besteld.
Door de drukte en de kleine foutjes vonden we de service niet geweldig. Eten was prima maar niet meer dan dat.

Datum van bezoek: juli 2019
15 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel, grote portie, goede uitleg over wat te bestellen! Weer eens iets anders en super gegeten!

9 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was heerlijk eten, snelle bediening.
Voorgerecht gekregen met verschillende sauzen van zoet tot pittig. Leuk om met de smaken kennis te maken.
Echt genieten als je van indian food houdt!

6 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij Indian Palace. Vriendelijke, attente bediening. Nette zaak. De bestelling werd vlot opgenomen en stond zo op tafel. Wij zijn er deze week 2x geweest, het beviel ons goed. De shaslik van lam is een aanrader, net als de scampi.

Reizigers die Indian Palace Restaurant bekeken, bekeken ook

In Indian Palace Restaurant geweest? Deel je ervaringen!