Beoordeeld op 15 december 2019

Onze eerste keer madeira gedaan , gekozen voor baia azul gewoonweg schitterend
de ligging , in combinatie met de restaurantjes in de buurt en forum madeira.
Was voor ons een zeer geslaagde week die voor herhaling vatbaar is, het hotel
zelf is kraaknet , de service zeker de barman aan het zwembad was top.
De kamers heel mooi goed bed en met de zee op de achtergrond super om te slapen in het grote bed. tot volgend jaar! !!

Kamertip: zeezicht is top voor het uitzicht en rust
Datum van verblijf: december 2019
Grupo C, Gestor van Baia Azul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2019

Geachte gast,
Bedank voor uw review en uw verblijf. We zijn super blij om te lezen dat je het zo leuk hebt ervaren. We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet,

Beoordeeld op 24 november 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel en prachtig uitzicht.
Goede service.
Uitgebreid ontbijt.
Schitterende en ruime kamers.
Entertainment leuk.
Gunstige drank prijzen.
Goede verbinding openbaar vervoer.
Hotel biedt 4x daags hun gasten een shuttle service naar Funchal

Datum van verblijf: november 2019
Grupo C, Gestor van Baia Azul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 november 2019

Beste gast,
Heel erg bedankt voor uw recente verblijf in ons hotel. We zijn blij om te zien dat u een aangenaam verblijf bij ons hebt gehad! We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.
Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 1 oktober 2019

Mooie kamers, top locatie zeker de kamers met zeezicht zijn een aanrader
Lekker eten, elke dag andere buffetten,
heel proper en nieuw en vooral heel vriendelijk personeel, niets is voor hen teveel om ervoor te zorgen dat iedereen tevreden is.

Kamertip: kamers met zeezicht zijn super!
Datum van verblijf: september 2019
Grupo C, Gestor van Baia Azul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2019

Geachte gast,
Harteklijk bedankt voor uw verblijf in ons hotel en voor uw review. Het is fijn om te lezen dat u van uw verblijf en het uitzicht van de kamer heeft genoten en het personeel als vriendelijk heeft ervaren.
Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen.
Hartelijke groet,

Beoordeeld op 4 september 2019

Mooi recent gerenoveerd hotel met met prachtig uitzicht op de atlantische oceaan in de hoofdstad Funchal .
We gaan zeker nog een keer terug......want er is zoveel te ontdekken op Madeira , het paradijs van wandelaars en flower lovers

Datum van verblijf: oktober 2018
Grupo C, Gestor van Baia Azul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2019

Beste gast,
Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 7 augustus 2019

Kamer met balkon en zeezicht , fantastisch kijkt uit over de zee en met een glas wijn is het heerlijk genieten, kamers zeer schoon ,elke dag schoongemaakt ,bediening in hotel geweldig goed ,niets te veel .

Kamertip: Vanaf de negende verdieping zeezicht
Datum van verblijf: juli 2019
Grupo C, Gestor van Baia Azul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2019

Geachte gast,
Harteklijk bedankt voor uw verblijf in ons hotel en voor uw review.
Het is fijn om te lezen dat u van uw verblijf en het uitzicht van de kamer heeft genoten.
Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen.
Hartelijke groet,