Vandaag geopend: 08:00 - 19:00

vanaf 55,44 US$
vanaf 62,56 US$
vanaf 14,68 US$
Beoordeeld op 17 februari 2020 via mobiele applicatie

Bij deze markt ben je snel uitgekeken. Begane grond stuk of tien fruitkraampjes en tien souvenirwinkeltjes en een slager. Bovenverdieping paar groentewinkels. Beneden een verse vismarkt die amiddags sluit. Er zijn wat bijzondere fruit en groente soorten die ik nog niet eerder had gezien (echter niet lekker). Wel leuk om even binnen paar minuten te gluren als je in de buurt bent, tis immers in de stad.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 28 januari 2020 via mobiele applicatie

Madeira is een fantastisch bloemeneiland, prachtige natuur en super vriendelijke bevolking. Eiland met veel variatie alsook bezienswaardigheden. Zeker een aanrader

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 12 december 2019 via mobiele applicatie

Het is een plek waar je alles kan vinden wat Madeira te bieden heeft . Zeker de moeite om te kijken maar zeker niet kopen ! Op gebied van prijzen is het een toeristenval .Maar dat weet ondertussen ook iedereen .

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 5 november 2019 via mobiele applicatie

Tof om eens te zien. Ziet er lekker uit allemaal het eten maar blijkt zeer duur te zijn. Dat heb ik van anderen gehoord dus niet zelf ondervonden.

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 8 oktober 2019 via mobiele applicatie

Mooi om de kleuren en de variëteiten van vruchten en planten te zien. Alles is op loopafstand zo ook deze marktplaats. Erg toeristisch en geen aanrader om fruit te kopen wel om te bewonderen. Bij ons overheerste nadrukkelijk het gevoel om vreselijk genept te worden door vruchten te kopen voor een belachelijk hoge prijs. Dit ook niet gedaan. Er zijn twee verdiepingen en rondom cafeetjes en restaurantjes. Een erg gezellige omgeving.

Datum van activiteit: september 2019