“Lekker eten en heel vriendelijk”
Beoordeling van Em Alta Na Baixa

Em Alta Na Baixa
Geclassificeerd als nr. 250 van 5.253 Restaurants in Lissabon
Wijk: Baixa, Rossio & Restauradores
Wijk: Baixa, Rossio & Restauradores
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten en heel vriendelijk personeel! Zowel avonds als voor de lunch. Prijs-Quality perfect! Een echte aanrader...

Datum van bezoek: maart 2020

16 februari 2020 beoordeeld

Eten en bediening was goed, maar het restaurant was leeg en de sfeer daardoor iets minder. We aten met vriendinnen.

Datum van bezoek: februari 2020
grupofullest, Marketing van Em Alta Na Baixa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2020

Vielen Dank, dass Sie uns einen kostenlosen Kommentar hinterlassen haben.
Erfahrung und Kundenzufriedenheit haben für uns oberste Priorität. Ihre Meinung bestätigt und macht die harte Arbeit, die wir jeden Tag leisten, lohnenswert.
Wir nehmen die von Ihnen erwähnte weniger positive Situation zur Kenntnis und versuchen zu verhindern, dass sie erneut auftritt.
Nochmals vielen Dank für Ihre freundlichen Worte und wir freuen uns auf ein Wiedersehen.

22 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren heel erg tevreden met wat we opgediend kregen in dit restaurant. De soep was wat minder, maar de inktvis en de chocoladedessert waren om vingers en duimen af te likken. Ook bijzonder vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: januari 2020
14 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Rustig gelegen, maar wel vlak in het centrum.
Geen opdringerige garçons, wat ons motiveerde om hier te lunchen. Het eten was heel lekker, voor een zeer goede prijs.
De bediening was heel sympathiek, vooral Sérgio.
Een echte aanrader!

Datum van bezoek: december 2018
Kayo T, Gestor de Relações com o Cliente van Em Alta Na Baixa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2019

Hello,
We are glad you enjoyed both our restaurant and our food! Thank you for your feedback and hope to see you again next time you visit us!

Best regards,

21 september 2018 beoordeeld

Dit restaurant is leuk gelegen in het centrum,betaalbaar prijzen,prima eten,goede en vriendelijke bediening de stoelen zaten goed met andere restaurants vergeleken we zijn hier twee keer geweest ,dus top

Datum van bezoek: april 2018
Kayo T, Gestor de Relações com o Cliente van Em Alta Na Baixa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2018

Hello,
Thank you so much for taking your time to give us feedback! Customers like you make all of our efforts be worth it!
Best regards,

Reizigers die Em Alta Na Baixa bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In Em Alta Na Baixa geweest? Deel je ervaringen!