Vandaag geopend: 09:30 - 18:30
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Prima manier om de streek rond Lissabon te verkennen

Prima motor gekregen om de heuvelachtige streek van Lissabon te verkennen. Vriendelijke mensen die ... meer lezen

Beoordeeld op 11 oktober 2019
Frank V
Beste manier voor een uitstap net buiten Lissabon!

Beoordeeld op 6 augustus 2019
ghysn
Bangkok, Thailand
Lees alle 761 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Lissabon
vanaf 16,72 US$
vanaf 50,16 US$
vanaf 20,06 US$
vanaf 54,97 US$
Beoordeeld op 11 oktober 2019

Prima motor gekregen om de heuvelachtige streek van Lissabon te verkennen.
Vriendelijke mensen die ons de nodige uitleg verschaften.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 6 augustus 2019

Zeer vriendelijk personeel met persoonlijke service. We huurden een scooter voor een daguitstapje richting een van de meer afgelegen stranden. Top ervaring!

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 25 juli 2019 via mobiele applicatie

Een zeer vriendelijke man helpt je hier op een vlotte manier verder. We kregen een erg leuke Vespa mee, één van de nieuwste modellen. Reed zeer fijn!
Voor deze correcte prijs kan je Lissabon op een ideale manier verkennen.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 3 juni 2019

Top service, goede scooters en fietsen. Correcte prijs en vriendelijke bediening. De ideale manier om de omgeving te verkennen

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 19 maart 2019 via mobiele applicatie

We huurden twee Honda Visions bij LX Rent. Alles verliep prima! Goed onderhouden scooters, propere helmen (eentje gewisseld na een dag wegens iets te klein, was geen enkel probleem). Correcte verhuurders. Gewoon doen!

(Tip: huur een scooter en rij ermee naar Sintra. Heerlijk! :-))

Datum van activiteit: maart 2019