Vandaag geopend: Gesloten

vanaf 36,46 US$
vanaf 54,33 US$
vanaf 13,31 US$
Beoordeeld op 7 maart 2020 via mobiele applicatie

Te bereiken via Hop on hop off/ Yellow bus tours of via tram 15. Wij waren uitgestapt bij halte Belém en moesten de snelweg over via een loopbrug om vervolgens nog een heel eind door te lopen (1,5 tot 2 km).
Advies: beter een halte verder uitstappen Belém- Jerónimos.
Waren er bijtijds dus geen wachtrij. Kaartjes verkrijgbaar bij de ingang.
Zowel monumentaal fort als uitzicht de moeite waard!

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 29 februari 2020 via mobiele applicatie

Prachtig gebouw in de Taag. Bij laag water kun je er een stukje omheen lopen om het pand beter van buiten te bekijken. Ook binnenin mag je kijken tegen betaling. Echter was de rij zo enorm lang dat we dat niet gedaan hebben. Maar geloof me ook al zie je alleen de buitenkant, is echt indrukwekkend. Zeker de moeite waard om langs te gaan

Beoordeeld op 28 februari 2020

De Torre de Belem is een prachtig oud fort aan de vroegere "Ingang" van Lissabon van waaeruit ze de haven goed konden verdedigen. Zeker een bezoek waard

Beoordeeld op 25 februari 2020 via mobiele applicatie

Met de tram vanuit Lissabon naar Belem voor de toren, aangekomen nog een korte wandeling, aangekomen op het terrein voor de toren, geconfronteerd met een file voor de toegang naar de toren, dus dan maar niet naar binnen, ik heb geen zin om in de file te staan voor de toegang voor wat dan ook ,zeker niet als die lang is, dus alleen van buiten gezien, best wel mooi en indrukwekkend, na een versnapering in het nabijgelegen restaurantje, terug naar Lissabon met de boot 14 euro, bijna 1uur varen, slow motion bij points of interest, dus toch nog een fijne dag gehad.

Beoordeeld op 15 februari 2020 via mobiele applicatie

Een bezoekje aan voorstad Belem is zeer de moeite waard, o.a. om de de toren van Belem te bezoeken, prachtig van buiten en van binnen en bovendien met een rijke historie.