Vandaag geopend: 10:00 - 00:00

vanaf 42,07 US$
vanaf 13,59 US$
Beoordeeld op 15 maart 2020

In een woord gezellig.
Sfeervol, iedereen knabbelt en babbelt, warm gevoel, super.
Best druk maar niet vervelend, je vindt altijd een plekje.Zeker bezoeken.

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 10 maart 2020 via mobiele applicatie

Hele mooie hygiënische foodmarket!
Ook schone toiletten!
Verder voor ieder wat wils, een absolute aanrader! Ik houd niet van burgers maar deze was perfect!

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 25 februari 2020 via mobiele applicatie

Drukke plek met eettentjes die relatief hoge prijzen rekenen. Een pizza Calzone kostte €18,-!! Die kun je opeten aan lange, overvolle tafels in het midden van de hal. Wij vonden het niet heel gezellig. Er zijn leukere plekken om een hapje te eten in de omgeving!

Beoordeeld op 21 februari 2020 via mobiele applicatie

Fijne plek om te lunchen en dineren. Er wordt van alles en nog wat aangeboden, Italiaans, Japans, burgers, Portugees en wat kraampjes die desserts verkopen. In de avond wordt er voor entertainment gezorgd en is er live muziek.

Beoordeeld op 15 februari 2020 via mobiele applicatie

Valt tegen, het heeft meer eet gelegenheden. We zijn binnen 10 minuten uitgekeken. Hebben vis soep gegeten het is meer soepboulion met pasta.