Beoordeeld op 12 februari 2020 via mobiele applicatie

The best place to be in lissabon , thanks to the perfect staff Als je een plek zoekt midden in het centrum moet je hier zijn , personeel is erg vriendeljk , prachtig dak terras , een echte aanrader

Datum van verblijf: februari 2020
Ana Parreira, Marketing van Hotel Mundial, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2020

Dear rvriezen, thank you for taking the time to leave a review on your experience at Hotel Mundial. We are glad you've enjoyed your stay and we are grateful for your kind words. We hope to welcome you again soon. Best regards.

Beoordeeld op 26 januari 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt centraal gelegen en voldeed aan onze wensen. Prima ontbijt en ook dineren is tegen een redelijke prijs goed te doen. Kamers netjes en ruim, lig je aan de voorkant dan is er ondanks dubbelglas toch alsof je met raam open slaapt. Leuke bar en personeel. In en uitchecken verloopt snel.

Datum van verblijf: januari 2020
MarketingHM, Sales Executive van Hotel Mundial, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 januari 2020

Dear Jordan6765, thank you for sharing your opinion on your stay. We are glad you've enjoyed your experience and we hope to welcome you again soon. Best regards.

Beoordeeld op 16 januari 2020

Mooi en goed hotel in het midden van de bruisende stad Lissabon.Mooie schone kamers, rustig en comfortabel.Alles op loopafstand en 100 meter van de bekende tramlijn.Ontbijt meer dan goed.Vriendelijk personeel.

• Reistype: Reisde voor zaken
MarketingHM, Sales Executive van Hotel Mundial, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2020

Dear Louis P, thank you for sharing your opinion on your stay. We are glad you've enjoyed your experience and we hope to welcome you again soon. Best regards.

Beoordeeld op 13 januari 2020

Het hotel is perfect gelegen voor een citytrip: zeer centraal. De kamers zijn ruim en proper, grote badkamer. We hadden een balkon met zicht op Castel St Joris, dus bijna perfect. Grootste nadeel waren de bedden: blijkbaar heeft een overijverige besparende manager beslist dat de onderkant van een box-spring bed beter kan vervangen worden door een houten plank. Je komt er 's morgens geradbraakt uit, klaagt bij de receptie en die lossen het op met een lapmiddel. Blijkbaar waren wij niet de eersten die klaagden over de bedden want ze hadden letterlijk lapmiddelen beschikbaar: de onderhoudsdiensten leggen een zachtere dunne matras bovenop de matras. Het helpt een beetje maar niet overtuigend. Conclusie: met een echt bed zou dit een echt vier-sterren hotel zijn.

Datum van verblijf: januari 2020

Dear Flyer664191, thank your sharing your experience, our guests' opinion is very important to us in order to improve our service. We are sorry if we didn't meet your expectations. We hope to welcome you again and change your first impression. Best regards.

Beoordeeld op 19 november 2019

Perfecte ligging in de directe nabijheid van allerlei bezienswaardigheden. Goed verzorgt ontbijt en aanrader is zeker restaurant on topfloor in dit hotel. Prettig medewerkers, welke attent en adequaat regaren.

Datum van verblijf: november 2019
MarketingHM, Marketing and Communication Specialist van Hotel Mundial, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2019

Dear jjdip, thank you for taking the time to leave a review on your experience at Hotel Mundial. We are glad you've enjoyed your stay and we are grateful for your kind words. We hope to welcome you again soon. Best regards.