“Wat een leuk restaurantje! ”
Beoordeling van A Nossa Casa

A Nossa Casa
Geclassificeerd als nr. 5 van 5.311 Restaurants in Lissabon
Wijk: Encarnação
Wijk: Encarnação
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

De sfeer, achtergrondmuziek, opgewekte en vriendelijke hosts en het verse (h)eerlijke eten maken de beleving " A NOSSA CASA" compleet.
Ook voor de vegetariër lekkere mogelijkheden.

Love it!

Datum van bezoek: juli 2020

19 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gastvrije eigenaar bracht ons in deze Covid tijd de kaart met uitleg per gerecht aan tafel. De gerechten hebben een Braziliaanse toets net als de zaakvoerder. Je kiest er ongeveer 2 gerechtjes per persoon( zijn groter dan tapas maar kleiner dan traditioneel gerecht) en je zult versteld staan van hoe lekker alles smaakt. De combinatie van smaken is geweldig.
Gezellige sfeer en zeker aan te raden!

Datum van bezoek: juni 2020
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier moet je heen! Heerlijk gegeten.
Reserveren is wel noodzakelijk de restaurants in Lissabon zijn niet groot.

Datum van bezoek: maart 2020
9 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De eigenaar was een zeer goede gastheer en het eten was allemaal erg lekker en verrassend. Zeker een aanrader wanneer je in Lissabon bent!

Datum van bezoek: februari 2020
4 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Van ons korte trip in Lissabon hebben we het meest genoten bij A nossa casa! We hebben telefonisch gereserveerd en dat was echt nodig! Bij aankomst was het even zoeken naar de deur maar daarna werden we hartelijk ontvangen door António. Zo gastvrij als hij is, is echt schaars (in de horeca tegenwoordig).

Hij legde ons uit hoe het werkte en adviseerde ons over de gerechten. Hij neemt echt de tijd en geeft oprecht advies. Zo hield hij goed rekening met mijn dieetwensen ivm zwangerschap en is duidelijk gepassioneerd over het eten.

Tijdens het diner kregen we uitleg bij de gerechten, kwam met regelmaat iemand checken of het smaakte (incl Antonio’s vrouw vanuit de keuken) of een wijntje bijschenken. Daarbij zie je dat de bediening plezier heeft, leuk om naar te kijken.

De gerechten smaakten allemaal erg goed! We hebben ons een beetje overeten want het was te lekker. Tip! De codfish is echt super lekker en de taco’s trouwens ook.

Perfecte afsluiting van ons kleine break. Met een tip, voor ons laatste ontbijt, zijn we vertrokken. Erg blij dit pareltje ontdekt te hebben. Als we weer naar Lissabon gaan, gaan we zeker langs.

Groeten, Nina & Giorgio

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die A Nossa Casa bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In A Nossa Casa geweest? Deel je ervaringen!