“Top!”

Geclassificeerd als nr. 5 van 5.281 Restaurants in Lissabon
Wijk: Encarnação
Wijk: Encarnação
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier moet je heen! Heerlijk gegeten.
Reserveren is wel noodzakelijk de restaurants in Lissabon zijn niet groot.

Datum van bezoek: maart 2020

9 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De eigenaar was een zeer goede gastheer en het eten was allemaal erg lekker en verrassend. Zeker een aanrader wanneer je in Lissabon bent!

4 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Van ons korte trip in Lissabon hebben we het meest genoten bij A nossa casa! We hebben telefonisch gereserveerd en dat was echt nodig! Bij aankomst was het even zoeken naar de deur maar daarna werden we hartelijk ontvangen door António. Zo gastvrij als hij is, is echt schaars (in de horeca tegenwoordig).

Hij legde ons uit hoe het werkte en adviseerde ons over de gerechten. Hij neemt echt de tijd en geeft oprecht advies. Zo hield hij goed rekening met mijn dieetwensen ivm zwangerschap en is duidelijk gepassioneerd over het eten.

Tijdens het diner kregen we uitleg bij de gerechten, kwam met regelmaat iemand checken of het smaakte (incl Antonio’s vrouw vanuit de keuken) of een wijntje bijschenken. Daarbij zie je dat de bediening plezier heeft, leuk om naar te kijken.

De gerechten smaakten allemaal erg goed! We hebben ons een beetje overeten want het was te lekker. Tip! De codfish is echt super lekker en de taco’s trouwens ook.

Perfecte afsluiting van ons kleine break. Met een tip, voor ons laatste ontbijt, zijn we vertrokken. Erg blij dit pareltje ontdekt te hebben. Als we weer naar Lissabon gaan, gaan we zeker langs.

Groeten, Nina & Giorgio

1 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig gegeten. Heerlijke gerechten die door betrokken eigenaar en personeel bij je werden gebracht. Aanrader zijn de gamba’s, de Inktvis en de taco’s..
De buurt kenmerkt zich door jeugd en dealers die de toeristen wat proberen te slijten maar de bezoekers van het restaurant met rust laten.
Laat je daar dus niet door afschrikken want dat is echt zonde van zo’n geweldig restaurant.

1 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij konden pas laat aan tafel, want het was al volgeboekt, maar tot 22.15 uur wachten was het meer dan waard. Heerlijke gerechten (met speciale vermelding voor de octopus en pulled pork taco) en een top bediening die je liet voelen alsof je de enige daar was.

Reizigers die A Nossa Casa bekeken, bekeken ook

Lissabon, Lisbon District

In A Nossa Casa geweest? Deel je ervaringen!