“Daar moet je geweest zijn!”
Beoordeling van Taberna Clandestina Cascais

Taberna Clandestina Cascais
Een tafel reserveren
wo 3/6
20:00
Geclassificeerd als nr. 2 van 607 Restaurants in Cascais
28 maart 2020 beoordeeld

Tja, wat moet je zeggen van de Taberna Clandestina? Dat het eten ongekend lekker is? Nou nee, het is prima, maar daar houdt het wel bij op. De absolute aantrekkingskracht is de sfeer en de geweldig vriendelijke en ongedwongen bediening. Je zit op ongemakkelijke krukjes of een houten bank aan een klein tafeltje in een piepklein restaurantje, maar ik ga er zeker terug. Gezellig!

Datum van bezoek: maart 2020

4 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We keken erg uit naar deze avond en het was geweldig. Leuke kaart met heerlijke gerechten en lekkere wijnen. Ook al heeft het restaurant een Italiaanse inslag, de trotse Portugese bediening gaf de doorslag bij keuze voor alleen Portugese wijn.

Datum van bezoek: maart 2020
18 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super avond, top gezelschap met mijn vriendin. We moesten een uurtje wachten maar daarna hadden we een tafel in de taberne. Zeer warme /leuke heren die ons hielpen, heerlijk gegeten(sea platter). In 1 woord:Fantastisch

Datum van bezoek: september 2019
13 september 2019 beoordeeld

Een klein restaurantje..... kleine tafeltjes en zitten op kleine krukjes..... maar wat een grootste gerechten ! Onder andere de tapas bestaande uit een bolletje burrata kaas, lange stokbroodstengels en "spicy" sardientjes was gruwelijk lekker !! Eigenlijk de topper qua eten tijdens 8 dagen Cascais. Heerlijke passende wijnen en een vlotte vriendelijke bediening. Let op: reserveren anders sta/zit je buiten met tal van anderen een tijd te wachten.

Datum van bezoek: september 2019
31 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was heerlijk en de bediening was heel aardig en behulpzaam. Daarnaast zit het restaurant in een gezellig straatje en is het er erg sfeervol. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Taberna Clandestina Cascais bekeken, bekeken ook

In Taberna Clandestina Cascais geweest? Deel je ervaringen!