4 augustus 2016 beoordeeld

Aangekomen in Castelo Branco vinden wij vrijwel midden in de stad dit hotel. De auto konden wij in de garage zetten en daarna met de lift naar boven om in te checken. Vriendelijke dame achter de receptie. Wij kregen de Queens Room. Een mooie ruime kamer met uitzicht op het straatje. Het was een mooie ruime kamer met een goed bed en een prima badkamer met regendouche. Omdat het onze huwelijksreis is kregen we ook fruit en een lekkere fles champagne. Leuk! Ontbijt is standaard en niet heel bijzonder. Helaas wel al van de twee nachten, 1 keer meegemaakt dat de eieren al koud waren en de croissants droog. Verder een prima hotel met prima Wifi. Het stadje zelf vonden we niet zo heel bijzonder. Wel zijn er twee grote overdekte winkelcentrums te vinden. Voor als het echt te warm is!

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
AntCarvalho, Gerente geral van Hotel Rainha D. Amélia, Arts & Leisure, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2016

Dear Mr. Maupiemen,
Thank you for your presence at our property. We are grateful that we were able to provide you a pleasant stay and give you a nice surprise for your Honey Moon. The satisfation of our guets is the reason we work every day. Looking forward to hear from you soon. Best Regards, AntCarvalho - Assistente de Direcção

13 juli 2016 beoordeeld

Het hotel ligt in een smalle straat achter de doorgaande weg en voorzien van een parkeer garage onder het hotel. Het hotel beschikt over een restaurant (geen gebruik van gemaakt) en een bar.
Kamers netjes met een smal balkon, bad, toilet, tv en koelkast.
Personeel achter de receptie heel vriendelijk en behulpzaam.
Ontbijt was goed (buiten de koffie) en voldoende.
Het centrum en de bezienswaardigheden van Castelo Branco zijn in een paar minuten lopend te bereiken.
en er zijn voldoende bezienswaardigheden om hier 1 of 2 dagen te blijven.
Leuke plaats met schappelijke prijzen (0,80 voor een biertje en 1,50 eurocent voor een glas wijn)op het terras.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
AntCarvalho, Gerente geral van Hotel Rainha D. Amélia, Arts & Leisure, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juli 2016

Dear Ordos55,

Thank you for your presence in our Hotel. It has been a pleasure for us to provide an excelent stay. That's the reason we work every day. Lookinf forward to hear from you
Best Regards, AntCavralho - Assistente de Direcção

11 september 2015 beoordeeld

Attent van de champagne op de kamer, maar wat een vreselijk slechte kamer hebben wij gekregen in dit, op het oog prima hotel. Geen oog hebben we dichtgedaan vanwege de herrie in de keuken onder ons. Opruimgeluiden, schuivend meubilair, radio en pratende lui. Wat een vreselijke herrie en dat je dan, in een vrij leeg hotel, mensen in de kamer boven de keuken plaatst. Heel slecht.

Gelukkig hadden we hier maar 1 overnachting, ons zie je hier dan ook nooit meer terug.

2 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een rondreis van ruim een week eindelijk weer s een hotel met een goed bed. Kamer is in orde en de check in verloopt ok. Ontbijt was ok... koffie drinkbaar en er was verse jus d orange. Het stadje zelf is niet zo erg spannend maar wel aardig om te zien.

Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden
AntCarvalho, Gerente geral van Hotel Rainha D. Amélia, Arts & Leisure, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 augustus 2015

Dear Bas B.,

Thank you for staying at our property. It has been a pleasure to provide a good service for you. Lookinf forward to hear from you
Best Regards,
AntCarvalho, Assistente de Direcção

17 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Handig centraal gelegen vlakbij centrum en oude stad. Prima hotel met uiterst vriendelijk personeel. Desgevraagd kregen we allerlei leuke tips over de bezienswaardigheden. Gratis Parkeren in eigen parkeergarage (vooral handig voor kleine auto's). Ruime kamer met alles erop en eraan, heerlijke douche met grote douchekop. Ontbijt prima, vers fruit, zelfs de koffie was redelijk te drinken, wat we nog niet eerder meemaakten. Ook kun je hier heerlijk eten met goede bediening voor ronduit lage prijs. Net niet uitstekend om dat het uiteindelijk toch vrij standaard is allemaal. Maar dan wel op voldoende niveau.

Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
AntCarvalho, General Manager van Hotel Rainha D. Amélia, Arts & Leisure, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 oktober 2014

Dear Mr. Keespenninx,

Thank you for your stay at our hotel. Regarding your kindly words, it's a pleasure knowing that you liked your stay. That's teh reason we work hard every day. Thank you once again for being with us. Lookinf forward to hear from you. Best Regards