TripAdvisor

Beoordeling van Restaurante Gastronomo

Restaurante Gastronomo
Geclassificeerd als nr. 9 van 246 Restaurants in Ponta Delgada
28 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was misschien het duurste van de Azoren voor ons, maar zeker een aanrader. De gastheer en gastvrouw zijn enorm vriendelijk.
Proef zeker de catch of the day.
Na het eten bieden ze u nog een borrel aan.

Datum van bezoek: juni 2019

22 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heel lekker gegeten in dit restaurant. Het is fijn dat je keuze hebt uit verse vis. Ik kreeg zonder problemen een vegetarisch gerecht dat erg lekker was. De gastvrouw Sonja is erg vriendelijk en verwelkomt je persoonlijk in het restaurant. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: april 2019
4 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een superrestaurant. De ontvangst was zeer hartelijk (en in het perfect engels). Zeer lekkere vis gegeten. De "Vis van de dag" mag je zelf gaan kiezen uit de toonbank. Een aanrader: gewoon alles. Wij kozen voor onder andere de octopus salade en de "chefs clams". Gevolgd door een van hun dagvissen en de inktvis. Om vingers bij af te likken. Het dessert hebben we aan ons laten voorbij gaan, maar die zagen er ook meer dan ok uit (oa verse azoren ananas). Na het digestif trokken wij meer dan voldaan terug naar ons huisje. En de prijs viel ook zeer goed mee voor al dat lekkers. Wij komen ooit nog terug.

Datum van bezoek: maart 2019
13 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed portugees restaurant. Mensen waren zeer behulpzaam met de rolstoelen. We voelden ons echt welkom. Heerlijk verse vis gegeten. Kwaliteit zeer goed,vis wordt elke dag vers gevangen. Prijs is laag. Eigenaren zeer vriendelijk,leuk gesprek gehad. Ze omhelsden ons toen we weggingen en zeiden als jullie ons nodig hebben bel je maar. Echt een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2018
17 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer beleefde en warme zaakvoerders. Erg lekker en ontspannen genoten! Leuke wijnkaart aan correcte prijzen . Zaakvoerders nemen persoonlijk afscheid wanneer je vertrekt ...

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Restaurante Gastronomo bekeken, bekeken ook

Ponta Delgada, São Miguel

In Restaurante Gastronomo geweest? Deel je ervaringen!