Snaptravel
Trip.com
eDreams
Travelocity
Beoordeeld op 30 augustus 2019 via mobiele applicatie

Gedateerd maar goed hotel op loopafstand van het centrum. Wij verbleven in een kamer aan het eind van de gang. Ondanks de drukte weinig tot geen last van mede bezoekers. De kamer was wat muffig toen wij arriveerden. Deur en raam open hielpen. Airco aanwezig. Elke dag schone badlakens en dagelijkse schoonmaak. Wifi was zeer beperkt maar kan liggen aan het feit dat wij aan het eind van de gang zaten. De bedden waren/lagen goed. Ontbijt buffet is goed en genoeg keuze. Voor degene(n) die nog honger hebben na t ontbijt: er zit een heerlijke bakker om de hoek van het hotel. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zo werd een taxi geregeld bij vertrek omdat onze transfer niet verscheen.

Datum van verblijf: augustus 2019
Dina M, Front Office Manager van Hotel Canadiano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2019

Dear Mr. Martin,

We were extremely pleased by your comments and compliments about the quality of the breakfast, HOTEL CANADIANO central location and service of our staff.
Also we thak you for your other comments, it will certainly help us improve!

We thank you again for taking the time to share your opinion and hope to have the privilege of welcoming you again in our hotel.

Best regards,

Beoordeeld op 15 augustus 2019 via mobiele applicatie

We kregen een kamer die nog niet gerenoveerd is. We hadden uitzicht op een bouwplaats; het balkon was stuk; er zaten vlekken in de vloerbedekking en kringen op het meubilair. De tv had nog een beeldbuis. De bijgevoegde foto’s geven aan dat we niet overdrijven. We hebben verzocht om een andere kamer; deze was niet beschikbaar. Daarop hebben we besloten te vertrekken.

Datum van verblijf: augustus 2019

Dear Geeske Boss,

First of all, we would like to thank you for your review during your stay, with very useful information for our guidance.

We thank you for your detailed review and we can't ignore your comments, some out of our control like the construction on other building, and we will make sure to look into the others.

We are glad to inform that on next month we will renovate the hotel, including the rooms.

We hope to have the privilege of welcoming you again and give you a different experience.

Kind regards,

Beoordeeld op 15 oktober 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is goed qua priks-kwaliteit, op 15min stappen van het centrum. De kamers zijn gedateerd maar proper, het ontbijt is niet super uitgebreid maar lekker en de bediening is zeer vriendelijk. Perfect als uitvalsbasis voor tripjes op Sao Miguel dus!

Datum van verblijf: mei 2018
Dina M, Front Office Manager van Hotel Canadiano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2018

Beste Shana W,

We waren erg blij met uw opmerkingen en complimenten over de centrale ligging van HOTEL CANADIANO, ontbijt en over ons team, wat ons zeer tevreden stelt.

Deze feedback zal zeker nuttig zijn voor toekomstige gasten. Bovendien is het de meest effectieve manier om ons aanbod aan te passen aan de behoeften en verwachtingen van onze gasten en daarom zeer motiverend om te zien hoe onze service evolueert, op basis van uw mening.

We danken u nogmaals voor het nemen van de tijd om uw mening te geven en hopen het voorrecht te hebben u weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 21 september 2018

Perfecte locatie om er op uit te trekken.Ontbijt zeker goed genoeg .Prijs/kwaliteit perfect.Alles is een beetje gedateerd ,maar je betaaldt ook naar wat je krijgt.Voor grote mensen is de doucheplafond te laag.Enigste gemis voor ons was een frigo op de kamer ,om eventueel gekochte goederen of water voor de trektochten in op te slagen.Voor de rest perfect , personeel is heel gedienstig en helpen graag.Parking is soms wat nipt als het hotel volzet is.

Datum van verblijf: september 2018
Dina M, Front Office Manager van Hotel Canadiano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2018

Beste ThierryP1566,

We waren erg blij met uw opmerkingen en complimenten over de centrale locatie van HOTEL CANADIANO en de service van ons team, het maakt ons erg blij en trots!

Beoordeeld op 19 september 2018

We hebben het in dit hotel gedurende onze vakantie prima naar de zin gehad. Het hotel ligt zeer centraal op loopafstand van de haven (boulevard) en op zo'n 12 minuten loopafstand van een enorme mall, waarin zich op de bovenste verdieping diverse (fastfood) restaurantjes bevinden. De hygiëne in het hotel laat absoluut niets te wensen over! De kamers zijn ruim, de bedden voortreffelijk en lekker ruim! Het ontbijtbuffet biedt voor ieder wat wils en het oplettende personeel vult alles aan voordat het opraakt. Personeel in het gehele hotel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij konden de huurauto parkeren op het parkeerterrein van het hotel( (circa 30 plaatsen): in et hoogseizoen zou dit kunnen betekenen dat men de auto in e buurt van het hotel kwijt moet zien te raken.

Datum van verblijf: september 2018
Dina M, Front Office Manager van Hotel Canadiano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2018

Beste smit2718,

We waren erg blij met uw opmerkingen en complimenten over de centrale ligging van HOTEL CANADIANO, parkeerterrein en behulpzaamheid en zorg voor ons personeel, evenals de kwaliteit van het ontbijt en het comfort van de kamers,het maakt ons erg blij en trots!