Beoordeeld op 29 juni 2017

Hotel ligt een beetje uit het centrum van Ponta Delgada - half uurtje stappen - en eerder gericht op zakenlui. Wel netjes, alle comfort beschikbaar. Prima ontbijt, buffet of beperkte kaart. Outdoor zwembad op het dak is een grote postzegel, indoor is groter, maar weinig (lig)stoelen beschikbaar. Hotel is vrij rustig

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 16 juni 2017

Kamer elke dag netjes gepoetst. Jammer van het tapijt (met vlekken).
Personeel in het restaurant en aan de balie niet vriendelijk .
Geen enkele variatie in het ontbijt. Totaal geen aanpassingen voor diabetici. Jammer!
Kwaliteit welness ondermaats en water buitenzwembadje ijskoud.
Geen 4 sterren waardig!

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 28 augustus 2016 via mobiele applicatie

Het hotel straalt zakelijk uit. De kamers zijn prima maar op onze kamer was de vloerbedekking niet schoon. We zijn gaan eten in de hotel en waren nadien blij verrast. De kwaliteit was top en de bediening was functioneel en vriendelijk. Het restaurant is een aanrader!!

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 27 juni 2016

Alhoewel mijn boeking via booking.com bevestigd was konden ze in het hotel mijn reservatie niet vinden. Na heel wat gediscuteer uiteindelijk toch kamers bekomen.
Het ontbijt is goed en gevarieerd maar het avondbuffet is niet fameus. Beter kamer met ontbijt boeken en gaan eten in de stad.
Het zwembad op de hoogste verdieping is een plonsbad voor kinderen.
In volle seizoen het grote binnenzwembad renoveren is niet zo slim. De fitnesszaal is prima.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 27 december 2015 via mobiele applicatie

Dit hotel geboekt omdat het een goede prijs kwaliteit verhouding heeft. Het ziet er wat gedateerd uit maar het bed ligt goed en alles werkt naar behoren. Het ontbijt is redelijk goed met een uitgebreid standaard buffet aangevuld met vers fruit en lekkere koekjes/cake. De koffie smaakte minder maar de sapjes maken dit weer goed. Daarnaast hebben ze een uitgebreide gym, toestellen technogym, en een sauna etc. Prima service bij de receptie waar ze goed Engels spreken. Stukje lopen van het centrum maar dat mag de pret niet drukken aangezien je toch een auto moet huren om comfortabel het eiland over te reizen.

Datum van verblijf: december 2015