Travelocity
Booking.com73 US$
Expedia.com66 US$
travelup.com97 US$
Beoordeeld op 20 juni 2017 via mobiele applicatie

Via de touroperator hier gekomen, voor onze rondreis over de Azoren. En zitten hier het eerste deel van onze reis 3 dagen hier gestationeerd. En mogen niet klagen ook al bestaan er luxere hotels, maar die zijn dan zeker duurder. Best behulpzaam personeel aan de balie, en ontbijt is ook best oké. Daarom totaal, klopt de service en de netheid. Dus gewoon 4 punten.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 14 november 2014

Goed gelegen hotel, met goede prijs/kwaliteits- verhouding. Jammer van het ontbijt dat in een soort van gaarkeuken geserveerd wordt. Kamers zijn ruim en met een prima badkamer. Inpandig zwembad met fitness

Datum van verblijf: oktober 2014
Beoordeeld op 20 september 2014

Het is een net hotel, kamer was schoon en werd ook netjes schoon gehouden. Op de eerste etage heb je niet veel uitzicht, je kijkt tegen een witte muur.
Badkamer is keurig netjes en schoon.
Het ontbijt is toereikend maar verwacht geen hoogstandje, worst, kaas, jam, roerei, worstjes, bacon, yoghurt, fruit, koffie, thee, sinaasappelsap, melk. Dat is het elke dag.
De bar is, in vergelijking met Nederland, goedkoop.

Nadeel: om 7:00 s'morgens komt het eerste vliegtuig over vliegen, wekker zetten is niet nodig.
Dit probleem heb je echter in een groot deel van Ponta Delgada. Hotel is niet ver van het vliegveld af gelegen.
Voordeel: lekker dicht bij het centrum gelegen, nog geen 10 minuten lopen.

Kamertip: Vraag een kamer op de 4e verdieping, goed uitzicht over de stad en vliegveld.
Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 12 juli 2014

5 dagen hier verbleven en dat was meer dan genoeg, lag niet aan het hotel, dan wel aan de plaats. Zaterdag en zondag is alles dicht, op een handjevol restaurants na. Op ongeveer 15 minuten lopen ligt een winkelcentrum parque aquamarine. Dit is wel open. Personeel is vriendelijk, maar spreekt niet allemaal voldoende engels. Ontbijt is prima, genoeg keuze en blijft lang open. Bedden liggen goed, schoonmaak is ook goed.

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 28 mei 2014

Zit dicht bij het centrum en vandaar uit goed uitvalbasis om s'avonds te gaan eten of de stand te verkennen. Wij hebben hier een week gezeten en dit is goed bevallen. Eenvoudig ontbijt maar zeker voldoende.

Datum van verblijf: april 2014