eDreams
Snaptravel
Trip.com
Travelocity
Beoordeeld op 1 oktober 2016

Een eenvoudig en schoon hotel midden in het centrum. De ontbijtruimte is wat krap, wij maakten een wandel en fietsreis met een groep op de Azoren, dus het was flink inschikken. Ontbijt was sober, maar er was voldoende voor een stevig basisontbijt.
locatie uitstekend, alles op loopafstand. Supermarkt was om de hoek, dit was voor ons heel prettig omdat wij een lunch zelf meenamen.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 30 juli 2016

eenvoudig hotel in de binnenstad van Porta Delgada.
Min: ontbijt erg sober.
Plus: gratis parkeergarage (wel opletten met de huurauto vanwege de vele pilaren)
kamers zijn schoon met voldoende kastruimte.
Op verzoek worden handdoeken verstrekt om mee te nemen naar strand of thermen.
Tip Azoren algemeen: Neem je navigatiesysteem uit Nederland (met ge-update europakaart) mee in geval van een huurauto. Deze is overal perfect te gebruiken, uitgezonderd .....het centrum van Porta Delgada, vanwege de vele 1-richting verkeer straatjes. Ook het hotel bevindt zich in een 1-richtingverkeer straat waar je Tom-Tom je perse in wilt hebben. Even omrijden dus, dan rijdt je zo de parkeergarage in van het hotel.

Kamertip: vraag een kamer aan de achterkant, is rustiger
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 17 juni 2016 via mobiele applicatie

Prima basic hotel, midden in de stad. Gratis parkeren in een krappe maar beveiligde parkeergarage. Wifi prima, bedden prima. Basic ontbijt. Alles op loopafstand en supermarkt om de hoek. Geen uitzicht vanuit de kamers. Kamers worden iedere dag goed schoon gemaakt.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 7 juni 2016 via mobiele applicatie

De ligging van het hotel is perfect: midden in het centrum van Ponta Delgada. De kamers zijn klein maar schoon, zonder uitzicht of balkon. Het ontbijt is eenvoudig en de huurauto parkeer je in de garage. Kortom een goed hotel als je de hele dag onderweg bent.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 14 oktober 2015

Ons verblijf in hotel Matriz was zeer prettig.
Een klein maar heel goed hotel.
Eenvoudig ruime kamer en dito douche.
Goede bedden en vooral overal schoon.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Gratis parkeren in de parkeerkelder onder t hotel.
En ook belangrijk, het ligt midden in de stad dus alles binnen loopafstand en toch redelijk rustig.

Datum van verblijf: juni 2015