TripAdvisor

Keukens: Portugees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
22 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een apart restaurant! Heerlijk puur eten. En alles in handen van één persoon. Hij heeft zelfs nog tijd voor een praatje. 100% aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2019

11 juli 2019 beoordeeld

Een unieke ervaring, om verschillende redenen. Allereerst de setting. Het restaurant lijkt beschoten te zijn, overal in de muur zijn kogelgaten ingewerkt. Met de speciale verlichting (spotjes met matjes over) geeft dit wel een sfeervol effect. Keuken is fantastisch lekker, eenvoudig maar vers. Sterrenniveau. Maar het meest unieke aspect is het feit dat de HELE zaak (kassa, keuken, reservatie, bediening, ALLES) door 1 man gerund wordt die zo lijkt weggelopen van een piratenboot. Supermens; heerlijk in omgang en zeer bescheiden.

Datum van bezoek: juni 2019
26 augustus 2018 beoordeeld

Diner bij Boca de cena. Het restaurant ligt wat achteraf. Het advies is om in ieder geval vooraf wel te reserveren. Wij deden dat niet maar stonden bij opening voor de deur en hadden geluk. Allemaal erg lekker en verzorgd. Gegrilde garnalen in kruiden samen gedeeld en daarna rosbief met knoflook mayonaise. Met koffie en 2 glazen wijn 60 euro. Het restaurant is wel een beetje “shabby”. Kapotte placemats en bobbelende vloerbedekking op de vloer. Maar omdat het licht gedempt is, stoort dat niet.
De bediening wordt geheel alleen door de eigenaar verzorgd en er staat 1 kok in de keuken. Erg knap hoe de span alles vlot en goed geregeld krijgt. Qua eten een echte aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2018
18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onder het genot van relaxte jazz muziek op de achtergrond en een lekker fris wijntje, gaf de kok annex ober ons goede gerechten.

Omdat wij de eerste waren in het restaurant gunde de ober ons nauwelijks rust met eten en volgden de gangen elkaar heel snel op.

Een amusante en markante chef zorgde er echter ook dat je je snel op je gemak voelt.

Wij hadden beiden de tonijn steak. Die smaakte heel goed, maar wel jammer dat hij aan de binnenzijde ietwat koud was. Misschien iets minder haasten?

Datum van bezoek: mei 2018
30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op goed geluk een tafel weten te bemachtigen bij Boca de Cena. Een aanrader is om te reserveren, want het is een geliefd restaurant bij zowel locals als toeristen. Zodra je binnenkomt oogt het wat donker, maar wel heel sfeervol. Je wordt bijzonder vriendelijk geholpen door de kok van dit restaurant. Dit is ook het ENIGE personeelslid die je in de zaak ziet. Echt een manusje van alles. We hebben de garnalen, tonijn en filet mignon gegeten en het was allemaal ontzettend lekker!!

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Boca de Cena bekeken, bekeken ook

Ponta Delgada, São Miguel

In Boca de Cena geweest? Deel je ervaringen!