Trip.com
Travelocity
eDreams
Beoordeeld op 16 september 2019 via mobiele applicatie

Het hotel is zeer verouderd. De Douche heeft zijn beste tijd gehad. Het bed lag zo slecht dat het leek alsof je op een luchtmatras sliep. Heb gewoon op de zetel geslapen na een week zonder slaap te zitten. Het ontbijt is zeer beperkt en vaak koud. Ze maken gebruik van grote kommen confituur en gebruiken ze telkens op nieuw. Uit hygiënisch aspect echt Not done!
Wij hebben 3 keer voor onze deur gestaan dat onze sleutelkaart niet meer werkten, airco werkte niet goed en glazen van de mini bar werden niet elke dag vervangen. Plastic bekers om je tanden me te poetsen en een haardroger uit de prehistorie. Dan nog maar te zwijgen over het zwembad van op de foto’s war zeker 3 keer zo klein is.

Toch 1 positief punt was het bijzonder vriendelijk personeel aan de receptie

Beoordeeld op 11 september 2019 via mobiele applicatie

Kamers kunnen wel opknapbeurt gebruiken, de banken ruiken heel erg muf. De kussen op het bed zijn veels te dun. Dus je licht gelijk op het matras met je hoofd. En zonde dat er geen balkon is want er is een super mooi uitzicht

Locatie is wel top, je loopt zo de grote straat uit naar de boulevard.

Beoordeeld op 9 september 2019

Dit te grote hotel mag wel eens een opknapbeurtje hebben. Verf aan de buitenkant vrij haveloos. Het bord met de naam van het hotel bij de ingang niet meer te lezen. Grote kamer met twee tweepersonsbedden en mooie grote douche maar zeer eenvoudig ingericht. Alles blankhout en geen kleur dan het door de schroef gezakte schilderij. Konden amper door de ramen kijken van het stof en keken vanuit kamer 108 op een bouwplaats en geheel links in de verte op de zee en oude stad. Twee makkelijke stoelen in de hoek gepropt. Uitstekend bed niet té hard maar comfotabel. Dit massale hotel is s'ochtends een mierenhoop van mensen tijdens het ontbijt niet echt relaxed ontbijten dus we waren snel weg en s'avonds laat terug. Geen balkon om te zitten dus weinig vertoeft daar. Je moet er van houden.

Beoordeeld op 1 juli 2019

Ons verblijf was goed. Kamers ruim met grote badkamer en alles heel schoon.Jammer dat je geen balkon hebt.Ontbijt is uitstekend met lekker brood en veel vers fruit en wordt goed aangevuld.Verwacht verder geen gezelligheid. Je loopt in 13 minuten naar de boulevard. Schuin aan de overkant bushalte neem de B-lijn en je gaat voor 50 eurocent heel Ponta delgada rond.Personeel vriendelijk en beleefd.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 21 juni 2019

The Lince in Porta Delgada is een prima hotel als uitvalsbasis voor de ontdekking van het prachtige eiland. Het hotel ligt aan de rand van de stad, op een kwartiertje wandelen van het centrum, buiten de aanvliegroutes van de luchthaven.

Het hotel is geen resort vol animatie en all in-voorzieningen. Het oogt zakelijk met een klein zwembad en een kleine bar, maar dat vonden wij geen probleem. De ruime kamers worden goed onderhouden. Het personeel is hulpvaardig. De badkamer heeft een douche in het bad, wat voor oudere gasten moeilijk kan zijn.

Het onbijtbuffet is ok maar het avondmaal (we hadden met een TUI-pakket half pension) is voor ons een verbeterpunt: bijvoorbeeld buffet niet warm genoeg waardoor in se goede producten aan waarde verliezen.

De kamers hebben terras of balkon. Aangezien we de hele tijd op stap waren, hebben we dit niet gemist, maar we begrijpen de opmerkingen hierover van eerdere beoordelaars.

Datum van verblijf: juni 2019