Gratis annuleren tot 07/03/21
Travelocity74 US$
Trip.com74 US$
CheapTickets74 US$
Beoordeeld op 28 juni 2019 via mobiele applicatie

In de mooi aangelegde tuin staan kleine huisje waar het fijn vertoeven is. Onze bungalow was recent opgeknapt, alles wit geschilderd, nieuwe vloer, inloopdouche, nieuw sanitair. Je kan er met open raam slapen, de vogeltjes kwetteren je wakker! ‘Never eat where you sleep’ geldt hier zeker NIET. Eenvoudige maar lekkere dagmenu aan zeer redelijke prijs. Super vriendelijke personeel.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 17 juni 2018 via mobiele applicatie

Hotel, appartementencomplex in Capelas. Voldoene gratis parkeergelegenheid. Dichtbij hoofdstad Ponte Delgado. Appartement voldiende ruimte, kleine ruimte om buiten te zitten. Wordt dagelijks schoongemaakt.

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 21 mei 2018 via mobiele applicatie

Hotel heeft alles om een goede beoordeling te krijgen maar wanneer wij er toekwamen was het buiten een bouwwerf met alles er op en eraan! Puin overal en toegangswegen volop in aanleg. Dus ook lawaai van bij het ontbijt tot laat in de namiddag. Rustig aan het zwembad zitten kon alleen op zondag. Positief is toch de regeling met de receptie om ons te compenseren met gratis halfpension. De bungalow die we hadden was ruim, proper en dik in orde. Conclusie als het stof gaan liggen is, verdienen ze een hogere score.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 11 april 2017 via mobiele applicatie

We gingen hier eten omdat we ook in het hotel slapen en hadden verwacht de enige te zijn met een minimale keuken. Het tegendeel was waar. Goede keuken, aardig personeel en veel andere gasten. Een aanrader dus.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 18 oktober 2016 via mobiele applicatie

Wij verbleven 7 nachten in een standaard appartementje. Laten we positief beginnen. Het heeft een geweldig uitzicht en er is enorm veel detail voor de tuin. Welke er prachtig bijstaat. Je komt er enorm tot rust zeker omdat er geen WiFi is. De douche is niet meer helemaal 21e eeuw. Douchekop viel er steeds af en de douchebak lekte.
Het keukentje miste zeep en een borstel oid, zonde voor milieu en mens om dit steeds opnieuw aan te schaffen. Verder ligt het gelegen aan een drukkere weg die je wel steeds kan horen.

Voor 3 sterren is het perfect, maar niet helemaal voor ons geschikt.

Datum van verblijf: oktober 2016