144 US$
Travelocity144 US$
Orbitz.com144 US$
FindHotel
Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Prachtig gelegen op de rotsen met mooi groot balkon met uitzicht op zee. Ruim zwembad met voldoende bedjes, geen handdoekleggerij... Handdoekenservice van hotel gratis.
Ook in lobby gratis waterbar, water uit de kraan is niet lekker.
Je moet wel van rust houden, geen druk animatieteam en ander vermaak. Wel drie keer per week live muziek een uurtje ‘s avonds.
Ontbijt en buffet is uitstekend en gevarieerd. Mooi uitzicht in restaurant op de zee met mooie zonsondergang. Wijn gaat alleen per fles maar wat je over heb bewaren ze voor je voor de volgende dag.
Vlakbij een klein strandje waar je lekker kan zwemmen.
In omgeving niets te doen, auto huren is beter om de omgeving te ontdekken en mooie wandelingen te maken.
Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad!

Datum van verblijf: augustus 2019
CalouraHotelResort, Guest Relations Manager van Caloura Hotel Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2019

Thank you Mrs. Wilma,
We are happy to have contributed for you to have some great holidays :)
Kind Regards!

Beoordeeld op 27 juni 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel mooie ruime kamer met balkon en zeezicht
Het ontbijt en buffet avond (Diner)Zeer verzorgd
Personeel vriendelijk en klantgericht
Het hotel verzorgt ook avond met gitaarmuziek of met de handpan buiten op een mooie plek om te genieten van de zonsondergang
Het zwembad is groot en heeft badhanddoeken service
De tuin rondom het het hotel is zeer weelderig en verzorgd
Genoten als je naar San Miguel gaat is dit echt een aanrader om helemaal Zen te worden

Datum van verblijf: juni 2019
CalouraHotelResort, Gestor de Relações com o Cliente van Caloura Hotel Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2019

Dear Guest, so happy you enjoyed your stay with us :)
Thank you for the recommendation.
Best Regards!

Beoordeeld op 14 juni 2019

Prachtig gelegen hotel op de rotsen mooie natuur en tuin erom heen
Mooi zwembad schone ruime kamers. Goed behulpzaam vriendelijk personeel geen moeite te veel.
Wij hadden hp buffet geboekt was goed met heerlijke taarten ontbijtbuffet ook goed met lekkere broodjes
Azoren is werkelijk geweldig prachtige natuur mooie bloemen. Je moet wel auto huren anders kom je nergens.

Datum van verblijf: juni 2019

Dear Ms. Anja,
Thank you so much for your comment and we hope to welcome you again in your next holidays to the Island :)
Kins Regards!

Beoordeeld op 29 april 2019

Hotel ligt centraal op het eiland. Handig voor het maken van tochten. In een microklimaat met weelderig groen. Alle kamers hebben mooi uitzicht. Elke ochtend kwam een zeeschildpad langs zwemmen. Avondeten a la carte lekker en maar paar euro meer dan lokale restaurantjes. Restaurant zelf niet bijzonder qua inrichting wel mooi uitzicht. Hotel heeft leuke groene entree met beplanting. Auto huren kan ook via hotel

Kamertip: begane grond sowieso toegankelijk. Alle kamers zijn gericht op de zee
Datum van verblijf: april 2019

Dear Guest,
We would like to thank you for the time that you spend on sharing your experience.
We hope to welcome you again.
Kind Regards.

Beoordeeld op 21 september 2018

Uitstekend hotel aan de zuidkant van het eiland, in een klein dorpje maar vlakbij de grote weg. Ligging is mooi aan de kust en je hebt hierdoor goed zicht op de zonsondergang en het plaatselijke strandje wat op vijf minuten lopen ligt.
Ruime kamer met alles wat je wil, nette en schone badkamer ook.
Het hotel heeft een behoorlijk groot zwembad en flink wat ligbedden en parasols, dus je kunt er prima relaxen. Het hotel is niet echt gericht op gezinnen en doordat er bijv nauwelijks kinderen waren was het er eigenlijk altijd heerlijk rustig en ontspannen ondanks dat het redelijk volgeboekt was. Fijne sfeer.
Ontbijt was prima en ook s avonds kun je terecht in het restaurant voor of het buffet of om a la carte te eten. Prima prijs/kwaliteit verhouding en vriendelijke mensen in de bediening. Bij het zwembad is een soort snackbar waar je drinken kunt halen en bijv een salade of broodje voor de lunch.
Wifi of het algemeen goed, helaas niet op alle plaatsen in het hotel. Alles tezamen: prima hotel, mooie plek, fijne sfeer!

Datum van verblijf: september 2018
CalouraHotelResort, Guest Relations Manager van Caloura Hotel Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2019

Dear Mr. Mark,
We were really happy to read your comments.
It is really a quiet and relaxing place :)
we really hope to welcome you again in your next trip to the azores.
Kind regards.