2 personen bekijken dit hotel
Hotels.com137 US$
Travelocity138 US$
CheapTickets137 US$
Beoordeeld op 27 juni 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel mooie ruime kamer met balkon en zeezicht
Het ontbijt en buffet avond (Diner)Zeer verzorgd
Personeel vriendelijk en klantgericht
Het hotel verzorgt ook avond met gitaarmuziek of met de handpan buiten op een mooie plek om te genieten van de zonsondergang
Het zwembad is groot en heeft badhanddoeken service
De tuin rondom het het hotel is zeer weelderig en verzorgd
Genoten als je naar San Miguel gaat is dit echt een aanrader om helemaal Zen te worden

Datum van verblijf: juni 2019
CalouraHotelResort, Gestor de Relações com o Cliente van Caloura Hotel Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2019

Dear Guest, so happy you enjoyed your stay with us :)
Thank you for the recommendation.
Best Regards!

Beoordeeld op 14 juni 2019

Prachtig gelegen hotel op de rotsen mooie natuur en tuin erom heen
Mooi zwembad schone ruime kamers. Goed behulpzaam vriendelijk personeel geen moeite te veel.
Wij hadden hp buffet geboekt was goed met heerlijke taarten ontbijtbuffet ook goed met lekkere broodjes
Azoren is werkelijk geweldig prachtige natuur mooie bloemen. Je moet wel auto huren anders kom je nergens.

Datum van verblijf: juni 2019

Dear Ms. Anja,
Thank you so much for your comment and we hope to welcome you again in your next holidays to the Island :)
Kins Regards!

Beoordeeld op 29 april 2019

Hotel ligt centraal op het eiland. Handig voor het maken van tochten. In een microklimaat met weelderig groen. Alle kamers hebben mooi uitzicht. Elke ochtend kwam een zeeschildpad langs zwemmen. Avondeten a la carte lekker en maar paar euro meer dan lokale restaurantjes. Restaurant zelf niet bijzonder qua inrichting wel mooi uitzicht. Hotel heeft leuke groene entree met beplanting. Auto huren kan ook via hotel

Kamertip: begane grond sowieso toegankelijk. Alle kamers zijn gericht op de zee
Datum van verblijf: april 2019

Dear Guest,
We would like to thank you for the time that you spend on sharing your experience.
We hope to welcome you again.
Kind Regards.

Beoordeeld op 21 september 2018

Uitstekend hotel aan de zuidkant van het eiland, in een klein dorpje maar vlakbij de grote weg. Ligging is mooi aan de kust en je hebt hierdoor goed zicht op de zonsondergang en het plaatselijke strandje wat op vijf minuten lopen ligt.
Ruime kamer met alles wat je wil, nette en schone badkamer ook.
Het hotel heeft een behoorlijk groot zwembad en flink wat ligbedden en parasols, dus je kunt er prima relaxen. Het hotel is niet echt gericht op gezinnen en doordat er bijv nauwelijks kinderen waren was het er eigenlijk altijd heerlijk rustig en ontspannen ondanks dat het redelijk volgeboekt was. Fijne sfeer.
Ontbijt was prima en ook s avonds kun je terecht in het restaurant voor of het buffet of om a la carte te eten. Prima prijs/kwaliteit verhouding en vriendelijke mensen in de bediening. Bij het zwembad is een soort snackbar waar je drinken kunt halen en bijv een salade of broodje voor de lunch.
Wifi of het algemeen goed, helaas niet op alle plaatsen in het hotel. Alles tezamen: prima hotel, mooie plek, fijne sfeer!

Datum van verblijf: september 2018
CalouraHotelResort, Guest Relations Manager van Caloura Hotel Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2019

Dear Mr. Mark,
We were really happy to read your comments.
It is really a quiet and relaxing place :)
we really hope to welcome you again in your next trip to the azores.
Kind regards.

Beoordeeld op 29 juli 2018 via mobiele applicatie

Hotel is gelegen op een klif maar dicht bij snelweg en centraal gelegen op het eiland. Kamers zijn heel ruim met zeezicht. Zwembad super. Zandstrandje op 200 meter lopen. Ontbijt goede basis maar slechte koffie. In de bars over hele eiland kun je lekkere espresso krijgen maar helaas niet bij ontbijt.

Datum van verblijf: juli 2018
CalouraHotelResort, Guest Relations Manager van Caloura Hotel Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 december 2018

Dear Mr. Joachim,
Thank you for sharing your holidays while in our Resort, we really appreciate it.
Hope to welcome you again.
Kind Regards!