Leg de laagste prijs van deze websites vast
StayForLong
eDreams
Travelocity
Beoordeeld op 21 april 2019 via mobiele applicatie

Best goed hotel, ligging nabij het gezellige stadje, ook goede startplaats voor wandeling rond het furnas meer en het uitzichtpunt. Het ontbijt is ruim voorzien en lekker. Het hotel is rustig, grote kamers, heel vriendelijke mensen.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 21 juli 2018 via mobiele applicatie

Ruime kamers, propere badkamer, eigen parking
Deftig ontbijt
Goed gelegen: verschillende wandelingen in de nabijheid
Restaurant is geen aanrader (wel goedkoop maar niet lekker) maar op wandelafstand zijn er betere

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 19 mei 2018

Goed hotel, rustig gelegen met mooi uitzicht. Het ligt net even buiten het centrum op een helling. Kamers zijn groot en schoon met alle faciliteiten. Vriendelijke personeel.
Ontbijt was niet inbegrepen en vrij duur.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 19 augustus 2015

Rustig hotel, heel vriendelijk en behulpzaam personeel, ruime kamers. Alles heel netjes en verzorgd. Is iets buiten het centrum gelegen, maar net daardoor zo rustgevend. Parking aan ingang van hotel, lift.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 4 mei 2014 via mobiele applicatie

Fijne ruime kamers met een balkon dat mooi uitzicht geeft over de vallei en Furnas. Erg vriendelijk personeel. Was nog erg rustig in het hotel. Gezellige zitruimte met bar en poolkamer. Alle bezienswaardigheden op loopafstand.

Datum van verblijf: mei 2014