TripAdvisor

Keukens: Portugees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
19 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden er veel van verwacht. We komen al een aantal jaren naar de Azoren maar dit restaurant zit zeker bij onze slechtste ervaring. Nonchalante medewerkers. Slecht gebakken patat en geen enkele poging om er iets van te maken. Forse prijs.

Datum van bezoek: januari 2019

10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geluk dat we nog een tafel hadden zonder te reserveren. Het eten was in orde. Tijdens hoofdgerecht kwam men meermaals vragen of alles Ok was. Daarna zat de hele zaak vol en hebben we 45min gewacht voor er werd afgeruimd. Dan weer half uur wachten op dessert. Personeel moest hard werken , de baas liep wat arrogant rond zonder zelf iets te doen.

Datum van bezoek: augustus 2018
16 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren wat vroeg op de avond en konden hier daarom nog zonder reservering eten. Reserveren lijkt me aan te raden. We hadden tonijn besteld en werden blij verrast door de hoeveelheid tonijn en de geweldige bereiding ervan. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening in een sfeervol klein restaurant.

Datum van bezoek: juni 2018
9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een wandeling langs de kust kwamen er langs en waren verbaasd dat het zo'n leuk restaurant is want dat zie je niet vanaf de buitenkant. Ontzettend lekker gegeten en heel vriendelijk personeel. Een ongelooflijk schoon toilet, vind ik ook wel belangrijk. Het was druk en het was in de middag dus voor de avond wel reserveren. Toprestaurant

Datum van bezoek: september 2017
9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een taverna met zeer goede vis producten gezellige sfeer echt Portugees. Personeel erg vriendelijk de tonijn steak een hele goede aanrader vooral de dessert

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Saca-Rolhas Taberna bekeken, bekeken ook

Ponta Delgada, São Miguel

Ponta Delgada, São Miguel
Rabo de Peixe, São Miguel

In Saca-Rolhas Taberna geweest? Deel je ervaringen!