Beoordeeld op 30 juli 2018

wij raden dit hotel ten zeerste aan, zowel voor families met of zonder kinderen. Kamer voor vier personen zeer ruim. Ontbijt en diner uitstekend. Bovendien is deze plaats een uitstekende uitvalsbasis om de streek te bezoeken.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Minor Hotels
Cristiana O, Guest Relations Manager van Tivoli Marina Portimão, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2018

Thank you so much for your great review in TripAdvisor.
We are delighted to hear that you enjoyed a wonderful stay at Tivoli Marina Portimao and that nothing fell short of your expectations.
It is great to read that you very much appreciated our comfortable rooms and excellent breakfast, as well as the service provided by our friendly team.
We really hope to have the opportunity of welcoming you back.

Beoordeeld op 28 juli 2018

Een mooie accommodatie. Prima ligging, alles binnen hand-/loopbereik. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en voor elk wat wils. Het personeel is zeer vriendelijk (iedereen!!!). Mooi zwembad met voldoende bedden een een leuke bar. Verder is er in de buurt de keuze voor drukte en rust. Voldoende restaurants, mooi strand en leuke (betaalbare) excursies die ook te boeken zijn aan de receptie van het hotel. Aanrader!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Minor Hotels
Cristiana O, Gerente de relações com clientes van Tivoli Marina Portimão, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2018

Greetings from Tivoli Marina Portimão!
The Tivoli Marina Portimão takes pride in offering outstanding services and warm hospitality to all our guests and we are obviously very happy to know that we have provided you with so many memorable moments. I will surely share your outstanding feedback with our team and thank you for your great recommendation.
See you next year and greetings from the sunny Algarve,

Beoordeeld op 3 juni 2018

Afgelopen week samen met mijn vriendin een week wezen logeren bij deze accomodatie. Het resort is gelegen in een prachtige omgeving waar de rivier uitmondt in de Atlantische Oceaan. Het is een enorm complex dat bestaat uit 4 rijen apartementen met in het midden een groot zwembad. Verder is de service hier uitstekend, zeer vriendelijk personeel zowel bij de receptie als in het restaurant, waar we 2 x gegeten hebben. Het eten hier is van uitstekende kwaliteit en zoals eerder gezegd het personeel zeer vriendelijk met veel gevoel voor humor. Wat alleen jammer was is dat hier de happy hour alleen gold binnen de bar, terwijl het reclamebord van happy hour bij de bar bij het zwembad stond. Dus was een beetje verwarrend. Maar voor de rest was alles hier bijna perfect.

Datum van verblijf: mei 2018
Tivoli Hotels &, General Manager van Tivoli Marina Portimão, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2018

Dear Yonas,

Thank you very much for the time spent sharing your recent experience.

We were delighted to know that you had a pleasant stay at Tivoli Marina Portimão and we will take in consideration your suggestions and hope that in your next visit you will find everything at your convenience.

We look forward to welcoming you again soon.

Beoordeeld op 3 juni 2018 via mobiele applicatie

Super hotel mooie locatie vriendelijk personeel viersterren zeer zkr waardig hele mooie kamers lekker eten niets was het personeel teveel ligging aan twee haventjes kamers met uitzicht op de havens en kamers met uitzicht op her zwembad zoutwaterbad en tevens gezellige buitenbar ook handdoekenservice en binnen bij de receptie kon je een verdieling hoger daar kon je de fitness ruimte in.

Datum van verblijf: mei 2018

Dear Annie,

On behalf of the Tivoli Marina Portimão Team, we would like to thank you for sharing your review.

We look forward to being able to welcome you back on your next stay in the Algarve.

Beoordeeld op 21 april 2018

geweldig , alles was perfect. goede en behulpzame medewerkers. zeer goede service. we moesten
s'-nachts vertrekken en we kregen een keurig een ontbijt mee voor in de bus. Het ontbijt was ook zeer goed. alle medewerkers waren zeer behulpzaam en zeer service gericht.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Minor Hotels
Tivoli Hotels &, General Manager van Tivoli Marina Portimão, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2018

Best regards,

Pedro Frazão