21 juni 2018 beoordeeld

Een heerlijk verblijf in dit Golfhotel gehad. We hadden de 'Deluxe Kamer' geboekt en deze was van alle faciliteiten voorzien. Een grote kamer met een groot terras (met zitje) uitkijkend over een prachtige Golfbaan. Het is een groot, rustig en prachtig complex wat goed is beveiligd. Verder is het een fris en schoon hotel. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam!! Wij hadden ieder een eigen grote kledingkast dat was echt heel fijn en daarnaast kunnen de koffers achter de deuren worden opgeruimd. Het bed ligt goed (ook als je last hebt van fysieke ongemakken) en prettig.
Als je een auto hebt gehuurd dan is het ongeveer 5 a 8 minuten rijden vanaf de snelweg. Het heeft een goede ligging om diverse leuke plekken te bezoeken.

Nadeel : Het ontbijt vonden wij persoonlijk minder.
De hotelkamers kunnen gehorig zijn.

Kamertip: Deluxe Kamer op de 1e etage. Deze kamers zijn groot en voorzien van alle facitliteiten
  • Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
NAUHotels_Resorts, Front Office Manager van Morgado Golf & Country Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 juni 2018

Dear Mr. CD B,
Thank you for your kind comments and compliments. We are delighted that you had enjoyed your stay and we look forward to welcome you back again soon.
Kind regards,
NAU Morgado Golf & Country Club

25 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamers zijn zeer ruim. De douche is goed. Maar op zo'n ruime kamer ontbreekt een bureau. Je kunt je laptop bijna nergens kwijt.
De ambiance is uiterst beperkt. Geen welness, geen sauna, geen fitness.
Het clubhuis is niet gezellig en sluit om 7 uur. Dan is er alleen het restaurant en ongezellige bar.
Het ontbijt is redelijk, maar het diner is uiterst beperkt.
Dit resort is alleen voor golfers geschikt, die niet in iets anders zijn geïnteresseerd.

Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
NAUHotels_Resorts, Front Office Manager van Morgado Golf & Country Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 april 2018

Dear Mr. Martin,
Morgado Golf & Country Club would like to thank you for your feedback. We regret to hear that your best expectations were not achieved during your stay. We treat all of our comments with the utmost seriousness, therefore they will be presented to our Administration.
Since March, our Club House is closing at 8pm, offering our guest several options for dinner.
We hope you could give us another change in a near future and check by yourself the new projects that Group NAU is developing for Morgado.
Kind regards,
NAU Morgado Golf & Country Club

30 september 2016 beoordeeld

Heerlijke kamers, van alle gemak voorzien. Zeer ruime wc/douche. Wat ook zeker beviel was de serrene rust, prima plek voor wat ontspanning. Het is een endje rijden vanaf Portimao, maar dat was voor ons geen probleem. Het zwembad (waar er 2 van zijn) was heerlijk. Leuk ook om eens niet in een blauw zwembad te zwemmen. Ontbijt top.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
23 juli 2016 beoordeeld

Superhotel weg uit de drukte van de Algarve (oprijlaan van 3km na slagboom). Wij hadden een superior room. Mooie grote kamer met groot terras. Enig minpuntjes dat ik kan bedenken aan de kamer: er hing een klein stofnet aan de airco en een haakje aan de douche ontbrak voor handdoeken. Super mooi zwembad (je krijgt extra handdoeken). Heel goed ontbijt waar alles aanwezig is met prachtig zicht op golfcourts. Vriendelijk personeel.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
20 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

- erg vriendelijk personeel
- mooi en uitgebreid ontbijtbuffet
- auto huren is wel een must tenzij je echt een zwembadvakantie wenst (ligt wat afgelegen
- vertrokken om 5u 'S morgens terug naar huis en kregen klein ontbijtje mee voor onderweg ++
- nette kamerservice en goed gepoetst
- niet te groot hotel, dus beperkt aantal mensen aan zwembad, buffet... Erg aangenaam. Je krijgt echt niet een massatoerisme gevoel.
- er lopen wel hondjes rond tijdens het eten, obers zorgen er steeds voor dat ze de mensen niet lastig vallen, maar zijn lieve beestjes.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner