“De beste Koffie in de Stad met zeer vriendelijk medewerkers.”
Beoordeling van Mundo Do Cafe

Mundo Do Cafe
Geclassificeerd als nr. 420 van 591 Restaurants in Portimao
2 oktober 2020 beoordeeld

We komen hier al jaren maar nergens is de koffie zo lekker als hier met daar bij de Nata begint de dag voor ons altijd perfect. Heren en dames van Mundo Do Café ga zo door en wij komen zeker terug. Bedankt

Datum van bezoek: oktober 2020
6 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima kwaliteit koffie in élke gewenste wijze bereid. Neem hierbij een pastel da nata. Zoek plaats op het terras en geniet van de dag. Zeker doen.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Mundo Do Cafe bekeken, bekeken ook

In Mundo Do Cafe geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.