Beoordeeld op 24 mei 2018 via mobiele applicatie

Wij hadden appartement , heel groot, en keurig ingericht. Iedere dag werd er schoongemaakt en handoekkenwissel.
Ontbijt uitstekend.
Heel rustig, auto is wel verplicht.
Resort ligt prachtig.
Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.
Was ook geen lift aanwezig, zelf koffers naar boven sjouwen

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 13 september 2016 via mobiele applicatie

Bij aankomst moesten we minstens 45 minuten wachten (ik zeg hier minstens, omdat ik niet meteen op mijn horloge heb gekeken toen we binnenkwamen) vooraleer we konden inchecken. Toen het eindelijk aan ons was, bleek dat we een papieren versie van onze voucher moesten hebben; iets dat nergens werd gezegd in de boekingsbevestiging. Uiteindelijk was het ok als ik hem zou doormailen, ik wilde dat meteen doen, maar er was geen WiFi in de lobby? Op de beschrijving van het hotel in de app van hotels.com stond nochtans 'gratis WiFi beschikbaar'... Zonder restricties van bepaalde ruimtes. Toen we op de kamer kwamen, waren we meteen teleurgesteld. Vergane glorie, alles bleek ook vuil te zijn en het stonk er naar stof. Daarnaast liep een weg naast de kamer (raam open zetten was dus geen optie), waarlangs het hele hotel moest om naar de bar/restaurant/zwembad te gaan. Deze ruimtes ook allemaal hoger op de berg (vijf minuten bergop klimmen), wat niet vermeld werd bij boeking en dus erg lastig kan zijn wanneer je slecht te been bent. Na tien minuten op de kamer, begonnen onze longen pijn te doen van al het stof dat er lag. Wij zijn dan ook vertrokken. Bij uitchecken bood de receptioniste niet eens excuses aan, noch deed ze moeite om ons te doen blijven en ons toch een aangenaam verblijf te bezorgen.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 30 mei 2016 via mobiele applicatie

Bij binnenkomst bleek zwembad niet beschikbaar te zijn, in 1e instantie geen alternatief aangeboden , pas na klacht later op de dag hierover. In welkomstemail een week ervoor en twee dagen voor bezoek werd hier niets over gezegd. Ontbijt was prima maar personeel (zeker de wat oudere meneer) niet echt vriendelijk in tegenstelling tot het personeel in de bar op de hoek ( vriendelijke dame). Bedden zeer hard, stonden op met rugpijn. Faciliteiten waren vergane glorie, de foto's op de site geven een te rooskleurig beeld. Komen zeker niet terug

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 27 maart 2016 via mobiele applicatie

De kamer was in een bijgebouw tegen de heuvel waardoor het erg donker was. S nachts wat last gehad van leidingen. Geen gebruik gemaakt van spa ivm extra kosten van €12 p.p. Restaurant en ontbijt niet speciaal, wel in orde.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 28 december 2015

Er waren geen warm water bronnen te bespeuren. We hadden gelezen dat deze te vinden waren in deze streek. De welness was zeer pover. Er was een klein binnenzwembad en een vuile sauna. Na een halfuur hadden we het wel gezien. Het regende die dag dus het buitenzwembad was ook te koud om in te zwemmen. De kamer was vreselijk. Een klein en zeer hard en verouderd bed, hetgeen enorm kraakte bij elke beweging. De douche was zo krap dat het moeilijk was om ons haren te wassen. Ze hadden er nog nooit gehoord van isolatie volgens mij want we hoorde de buren hun tv ondanks deze een paar kamers verder lagen. Het raam stond open s nachts gezien het wel warm was waardoor we het lawaai van vermoedelijk het zwembad hoorde. Voor deze prijs zijn er veel betere hotels te vinden in deze streek. De welness zou ik ook zeker afraden. Het ontbijt was wel in orde, dat was dan ook het enige. We waren zeer blij dat we maar 1 nachte geboekt hadden.

Kamertip: Blijf hier niet slapen
Datum van verblijf: september 2015