Vandaag geopend: 09:00 - 18:00

9 beoordelingen
vanaf 123,81 US$
vanaf 168,99 US$
Beoordeeld op 13 september 2020 via mobiele applicatie

Leuke ervaring, leuke staf. Voor herhaling vatbaar! Boeiend en interessante ervaring. De staf was zeer vriendelijk en duidelijk.

Beoordeeld op 24 juli 2020 via mobiele applicatie

Super ervaring, uitstekende uitleg en service. Er rijd een Quad voor op een onvergetelijk parcour. Moment om te stoppen en uitleg over de omgeving en de fauna en flora. Een aanrader voor familie uitstap en vrienden. In onze iner-circle met 4 buggy’s en de kinderen van 12 tot 17.

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 13 september 2019 via mobiele applicatie

Super leuke ochtend gehad met de buggy safari. Mooie plekjes gezien en hele aardige begeleiders. Klein groepje met 3 buggys was ook fijn

Beoordeeld op 11 september 2019
Beoordeling van: Sunset Tour

Super leuk en goede organisatie.We hebben super mooie locaties gezien..een echt aanrader voor stelletjes.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 21 augustus 2019

Met z'n tween deelgenomen aan de safari. Ten eerste was het vervoer zowel heen als terug goed geregeld en waren de werknemers ontzettend aardig en het was duidelijk dat ze wisten wat ze deden. De safari zelf was erg gaaf en zeker uitdagend genoeg. Was genoeg initiatief vanuit personeel of ons een leuke tijd te geven. Zeker gelukt! vond het erg leuk en het was het geld meer dan waard!

Datum van activiteit: juli 2019