Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 176
Hotels.comUS$ 176
PricelineUS$ 176
TravelocityUS$ 176
Orbitz.comUS$ 176
eDreamsUS$ 176
Beoordeeld op 8 september 2016

Een fijn hotel, zeker als je met de trein of bus Faro wil bezoeken. Het is dicht bij het station gelegen en toch recht in het centrum. Vriendelijk personeel en wat ik niet verwachtte van dit hotel was de zeer comfortabele bedden. Het ontbijt is included en kan op het terras. Een low budget hotel, perfecte prijs - kwaliteit!
We hoorden ook dat dit ook een goed hotel is voor als je met kleine kinderen op doorreis bent.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 2 september 2016 via mobiele applicatie

De locatie is super, op steenworp afstand van centrum faro. De kamer was echter zeer klein, en je kon amper om het bed lopen. Ook als je je koffers nog ergens kwijt wilt, is het lastig rond het bed te bewegen. Ontbijt is prima. Gehorige gang, waardoor het klappen van deuren en de lift ook s machte hoorbaar is, bv als de buren later thuis komen. Als je weinig op je kamer bent en een vaste slaper bent is het echter een prima plek voor 1 of 2 nachten.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 29 juni 2016

Heel schoon hotel op super locatie (laat je niet misleiden door de vele leegstand in de straat. De buurt is veilig). Centrum op loopafstand. Heel aardige, vriendelijke en behulpzame medewerkers. Uitgebreide en gevarieerd ontbijt op het binnenplein van het hotel. Parkeren nabij hotel is gratis en goed te doen. Luchthaven vlakbij.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 10 mei 2014

Vanuit Groningen naar Faro in 3 uur en direct in en warme en vriendelijke omgeving! Hotel niet ver van airport, centrum, bus- en treinstation. Een aangename verrassing: vriendelijke eigenaar en personeel, leuke patio voor het ontbijt, wifi, airco, kluis, garage, lift, 24 uur receptie, goede kamers. En zeer schoon! Je kunt er s'middags warm eten en s'avonds is er een leuk restaurant dichtbij (Chefe Branco: goede dagschotels voor 5 euros!). Faro heeft mooie marina, je kunt er tochtjes maken per boot (10 euros) en veel vogels zien in het wad, interessant historisch centrum maar ook veel winkels (en een chic shopping mall een stukje verderop: Forum). Bus nemen naar Olhao was ook fijn. Zeer geslaagd 5 dagen reisje!

Kamertip: Kamers an de patio kant hebben en eigen balkon en zijn rustiger dan aan de straat kant.
Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeeld op 22 mei 2013

Zeer goed hotel met perfecte ligging en eigen parkeer garage. Het hotel is eenvoudig maar wel zeer netjes en het heeft zeer behulpzaam personeel. Wat je krijgt voor die prijs is super. Vrij simpel ontbijt wat wel heel goed is. Dit hotel ligt dicht bij het treinstation maar het is aan te raden de omgeving per auto te verkennen. Ook zijn er diverse goede restaurants op loop afstand.

Datum van verblijf: mei 2013