“Echt super!”
Beoordeling van JAN Restaurante

JAN Restaurante
Geclassificeerd als nr. 95 van 167 Restaurants in Carvoeiro
15 maart 2020 beoordeeld

Deze plek heeft nieuwe beoordelingen nodig. In 2019 is men hier niet te spreken over het personeel maar die zijn nu juist super! Beetje duur is het zeker voor Portugese begrippen, maar ik zit er heerlijk Super fijn personeel, lekkere smoothies, top koffie en het beste uitzicht

Datum van bezoek: maart 2020

25 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie moderne inrichting. Groot terras aan het centrum pleintje. Ruime kaart met gebruikelijke gerechten. Vriendelijke bediening. Gezellig uitzicht op het kleine strand.

Datum van bezoek: februari 2020
3 oktober 2019 beoordeeld

Helaas heel erg slecht!
Het restaurant ziet er gezellig en sfeervol uit, maar het personeel is heel arrogant en onvriendelijk. Helaas was dat nog niet alles en was het eten ook nog slecht! Wij hadden een pasta en verschillende soorten pizza’s maar helaas viel alles tegen.

Datum van bezoek: oktober 2019
23 september 2019 beoordeeld

Het is lekker vertoeven op het terras. Dicht bij het strand met uitzicht op alle voorbijkomende badgasten. Bediening is vriendelijk en goed maar laat af en toe op zich wachten. De kaart is zeer divers met voor elk wat wils. Vooral de pita’s zijn een aanrader! Simpel maar weg lekker. Over de prijs hoef je ook niet te klagen, voor 2 personen lunch met 2 koffie, 1 bier en een halve liter sangria ben je 30 euro kwijt.

Datum van bezoek: september 2019
21 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ziet er uit als gezellig, drukke eet-/drinkgelegenheid, voor elk wat wils. Ligt op centrale plek in toeristisch centrum van Carvoeiro. We hebben er 3x iets gedronken, eten/hapjes wat voorbij kwam, zag er lekker uit. We hebben er niet gegeten.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die JAN Restaurante bekeken, bekeken ook

Carvoeiro, Faro District

In JAN Restaurante geweest? Deel je ervaringen!