“Lekker, mooi uitzicht en prettige bediening”

Pani Restaurant - Indian Cuisine
Geclassificeerd als nr. 11 van 162 Restaurants in Carvoeiro
4 weken geleden beoordeeld

Een heerlijk avondje op het buitenterras. Het eten was heel lekker (geurig en smaakvol) en de bediening zeer prettig.

Datum van bezoek: augustus 2021

16 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is uniek qua uitzicht (beste op de baai/strand) en vooral einde dag een bijzondere ervaring. De kaart is zeer uitgebreid maar we werden er zeer vriendelijk door heen geholpen met ons gezin met veeleisende pubers. Het is een unieke lokatie maar vooral ook het eten erg goed. Hoogwaardige Indiase keuken, op vakantie. Bijzonder.

15 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg lekker gegeten met een mooi uitzicht op de zee. De bediening was super vriendelijk en het eten heel erg goed! Aanrader!

27 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de betere restaurants in Carvoeiro. Prachtig dakterras met uitzicht over strand en zee. Vriendelijke bediening en zeer goede gerechten. Het is aan te raden om te reserveren.

8 oktober 2020 beoordeeld

Wat een toplocatie in carvoeiro en dan ook nog zo’n goede keuken! Komen er graag terug want dit is een aanrader

Datum van bezoek: oktober 2020

Reizigers die Pani Restaurant - Indian Cuisine bekeken, bekeken ook

Carvoeiro, Faro District
Carvoeiro, Faro District

In Pani Restaurant - Indian Cuisine geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.