Beoordeeld op 6 september 2018 via mobiele applicatie

Een mooi resort voor wie niet in de drukte wil zitten. Het is wat afgelegen van het centrum dus eigen vervoer is aan te raden. Wij hadden het ontbijt erbij en een huurauto zodat er savonds steeds buiten de deur gegeten kon worden. Maar diverse goede eetgelegenheden zijn op loopafstand.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 12 augustus 2018 via mobiele applicatie

7 jaar hier geweest. Laatste keer! Reden: Mooi rustig park, ligging is goed. Kamers ruim en worden dagelijks gereinigd.
Echter.. keuken is waardeloos!! "bar" stelt niks voor. Geen gezelligheid van t personeel. Omgeving zwembad is vuil en word niet dagelijks gereinigd. Er wordt handdoekje leggen getolereerd (zeer ergerlijk en goedkoop!) Park verloederd. Verf bladderd af en lades en wcbril in ons huis waren kapot. Er zijn heel veel(voornamelijk engelse gezinnen) met kleine kinderen. Voor volwassenen is er niks. Zorg dat er voldoende handdoeken bij t zwembad zijn en verzorg de wc's bij t zwembad! Voor n 5 sterren resort met deze prijzen moet dit echt beter!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 10 juli 2018 via mobiele applicatie

Absoluut prima resort en mooie villa’s met vriendelijke schoonmaaksters die echt hun best doen. Management is echter niet op de taken toegerust. Op de eerste dag alles vooruit betalen is ook behoorlijk ongepast en de creditcard gegevens achterlaten om ijsjes te bestellen aan het zwembad ipv op de kamer chargen slaat echt nergens op. Kan kwa klantvriendelijkheid nog wel wat nieuwe inzichten gebruiken.

Datum van verblijf: juli 2018
PatriciaRCorreia, Diretor-Geral van Monte Santo Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2018

Dear Guest,

Thank you very much for your review and for taking the time to send us your comments. They will be analysed in order to improve on the quality of service.
Best regards,

Patrícia Correia

Beoordeeld op 8 september 2017 via mobiele applicatie

Prachtig vakantie resort en zijn 5 sterren zeker waardig. Mooie appartementen die goed worden schoongehouden, uiterst vriendelijk personeel en uitstekende keuken. Wat ons betreft een aanrader, klein nadeel is dat het strand 20 minuten lopen is. Maar verder alles top hier.

Datum van verblijf: september 2017
Hospitality M, Gestor de Relações com o Cliente van Monte Santo Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2017

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw reactie, na uw verblijf in Monte Santo Resort.
Het is met veel plezier dat we uw tevredenheid verifiëren met alle diensten van Monte Santo.
We hopen u snel weer te zien.
 Monte Santo Resort
TP

Beoordeeld op 21 juli 2017 via mobiele applicatie

Een mooi en ruim ingerichte kamers met veel faciliteiten. Een radio in elke kamer. Schoonmaak vriendelijk en als er extra schoongemaakt moet worden (oven) is dat geen probleem. Ontbijt bevat genoeg opties, het is alleen jammer dat er niet vermeld is dat je ook een gevulde omelet kunt bestellen. Zwembad is groot en schoon en de kinderafdeling voldoet zijn functie.

Datum van verblijf: juli 2017
Hospitality M, Gestor de Relações com o Cliente van Monte Santo Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2017

Beste gast,
Veel verplicht voor uw reactie, na het verblijf in Monte Santo Resort.
Trouwens, onze chef-kok is altijd beschikbaar om te voldoen aan de wensen van de gasten.
We hopen u snel weer te zien.
Monte Santo Resort
TP