“Tapas, o zo lekker!!”

Keukens: Portugees
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
8 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In oktober 2018 waren we te laat (na 17.00 uur) voor de tapas. We aten een heerlijk diner, maar in ons hoofd bleef de wens om tapas te eten in dit zo gezellige restaurant, met voor ons heel attent en klantvriendelijke personeel. Zodoende gingen we met ons vieren opnieuw naar Restaurante Bailote (omstreeks 14.00 uur). Ons werden sublieme tapasschotels voorgezet. Heerlijk, smaakvol en wat een diversiteit. De prijs is stevig, maar de kwaliteit is ook uitstekend. Een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2019

24 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren voor een tapas lunch naar Restaurante Bailote gegaan en wat een heerlijke smaken dat die hapjes hadden. Super lekker!!! We kregen een kaartje mee met de aantekening er op “kom terug, deze week en je ontvangt 10% korting”. We dachten opnieuw tapas te eten, maar na 17.00 uur kan dat niet meer. Dus schuiven we aan voor het diner. De prijskaartje is stevig, maar de gerechten zijn overheerlijk en de prijs meer dan waard. Onze kleindochter is vandaag 17 jaar en dat werd gevierd. Ze mocht met haar nichtje een heerlijk dessert uitzoeken en de schotel werd gepresenteerd met vuurwerk en muziek “Happy Birthday”. Fantastisch!!! De afrekening werd conform de bon met 10% verminderd en “de desserts waren voor de chef”!!!!! Chapeau. Het personeel is heel vriendelijk en zeer behulpzaam, staan direct voor je klaar en maakten het ons zeer naar de zin. Van harte aanbevolen!!!!

Datum van bezoek: oktober 2018
13 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 9 vrouwen heerlijk gegeten. Prijs kwaliteit super. Vriendelijke bediening, gezellige winkelstraat. Vlees werd aan tafel gesneden en de vis in grote pan werd voor ons opgeschept. Echt een aanrader!!!

Datum van bezoek: oktober 2018
21 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Komen hier regelmatig altijd top kwaliteit eten en prima bediening . Chicken piri piri is de favoriet van mijn man. Zelf had ik garnalen Thai style met pasta in één woord geweldig. Onze buren hadden chateau briand zag er ook heel goed uit. Komen snel weer terug om dat gerecht te proberen.

Datum van bezoek: september 2018
21 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriend had een biefstuk besteld, het was oké, maar helaas iets te doorbakken (vlees was vrij dun, maar lang). Zelf had ik tonijnsteak besteld, dit waren twee behoorlijke (licht gegrilde) stukken. Prima.
Heel vriendelijk personeel en de zaak zag er goed uit.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Restaurante Bailote bekeken, bekeken ook

Albufeira, Faro District

Albufeira, Faro District

In Restaurante Bailote geweest? Deel je ervaringen!