“Gastvrij en heerlijk”

Indian Nights Tandoori Restaurant
Reserveren met
Indian Nights Tandoori Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 8 van 920 Restaurants in Albufeira
Keukens: Indiaas
4 weken geleden beoordeeld

Het restaurant was even zoeken, maar alleszins de moeite waard. Heerlijk eten. Gastvrije bediening.En gezellig.

Datum van bezoek: oktober 2018

30 oktober 2018 beoordeeld

Vriendelijke bediening. Gezellige tent. Heerlijke gerechten ook het vegetarisch gerecht was goed te noemen.

Datum van bezoek: oktober 2018
2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed restaurant. Net even uit de drukte. Goeie kaart in verschillende talen en uiterst goed gekozen kruiden waardoor de gerechten goed tot uiting komen. vriendelijke en vlotte bediening.

Datum van bezoek: september 2018
5 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst in een Indisch restaurant gegeten. De ober hielp ons bij het maken van de juiste keuze met goed advies, wetende dat licht pittig waarschijnlijk de beste keuze was. Dus heerlijk (voor mij) goed pittig gegeten en leuke praatjes van de bediening.

Datum van bezoek: september 2018
20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier terecht tijdens een regenbui. Het restaurant ligt net wat buiten de grote drukte van het downtown centrum van Albufeira.

Het eten smaakte goed! Sommige dingen leken echter wel opnieuw verwarmd in bijvoorbeeld een magnetron.

Het personeel is erg vriendelijk en kon ons veel vertellen over de verschillende gerechten.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Indian Nights Tandoori Restaurant bekeken, bekeken ook

Albufeira, Faro District

In Indian Nights Tandoori Restaurant geweest? Deel je ervaringen!