Hotel Maritur
221 US$
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 281 US$ per nacht.

194 US$
182 US$
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 243 US$ per nacht.

Hotel Topazio Mar Beach Hotel & Apartments(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
181 US$
144 US$
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 167 US$ per nacht.

PortoBay Falesia(Albufeira)
214 US$
202 US$
188 US$
179 US$
  • Gratis parkeren
Balaia Golf Village(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
128 US$
123 US$
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 142 US$ per nacht.

Velamar Boutique Hotel(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
149 US$
119 US$
  • Gratis parkeren
Clube Albufeira Resort(Albufeira)(Heel veel waar voor je geld!)
101 US$
Besparingsmelding! 50% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 50% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 200 US$ per nacht.

Vila Joya(Gale)
1.117 US$
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 1.272 US$ per nacht.

407 US$
383 US$
Hotwire.com
16 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van de Portugese zon.
Lekker samen een weekje in Albufeira.
Hotel was eenvoudig maar prima.
Schone kamer, prima ontbijt, vriendelijk personeel. Uitzicht op zee, wordt wel een appartement gebouwd voor het hotel wat het uitzicht enigszins belemmerd.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
8 juli 2017 beoordeeld

De ligging van dit hotel is prachtig met uitzicht over de zee. Je moet wel over een auto beschikken want het hotel ligt een aantal kilometers verwijderd van het stadje Albufeira. De kamers zijn schoon, doch ietwat aan de kleine kant. De handdoeken zijn van een inferieure kwaliteit. Voor een badlaken moet je een borg betalen. Het ontbijt is redelijk gevarieerd. WiFi ontvangst is matig! Je moet steeds weer opnieuw inloggen. Vanaf 1juli zijn de prijzen te hoog!

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
23 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Bebsy in dit hotel beland voor een weekje fly-drive. Hotel blinkt uit in gastvriendelijkheid. Kamers al wat ouder maar nog prima verzorgd. Ontbijt met alles wat je graag extra eet tijdens een vakantie.
Prima in relatie wat je er (via Bebsy) voor betaald hebt.

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
11 augustus 2016 beoordeeld

We hebben hier een week gezeten en het was goed vertoeven. De kamers zijn prima in orde en de bedden zijn goed. We hadden fietsen geboekt bij Martins E-Bikes. We hebben zes dagen mooie routes gefietst.
Het buffet was erg eenvoudig en vaak van hetzelfde.

• Verbleef: juni 2016, reisde met familie
25 februari 2016 beoordeeld

Zeer aan te bevelen hotel voor even een weekje ertussen uit, zowel met z'n tweeën als met je gezin. Rustig gelegen. Zeer mooie en ruime kamers. Zee op loopafstand. Ruime parkeergelegenheid. Restaurant is goed en zéér vriendelijk en behulpzaam personeel. Prijs/kwaliteitverhouding UITSTEKEND.

Kamertip: Kamers met zeezicht is een aanrader
  • Verbleef: februari 2016, reisde voor zaken
NelsonPalmeiro, Front Office Manager van Hotel Maritur, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2016

Dear Carl

Bedankt en tot ziens