Beoordeeld op 8 november 2018

Propere, ruime kamers. Vriendelijke en gastvrije bediening. Gelegen aan Praia de Falesia met prachtige vergezicht. Uitstekende keuken met betaalbare prijzen. Bij voorkeur boek een kamer met zeezicht of zijdelings zeezicht op hoogste verdiepingen.

Datum van verblijf: oktober 2018
FernandoReisFilipe, General Manager van Porto Bay Falesia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2018

Dear Guest,
We would like to thank you for the time you spent giving us your opinion of your experience at our hotel. We are very pleased to hear that you had a pleasant stay with us. We hope to see you again soon.

Beoordeeld op 4 november 2018 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk en professioneel team, een meer dan uitgebreid ontbijt/buffet, prijs-kwaliteit is zeker in verhouding, zeer mooie locatie vlakbij het strand, luxueuze kamers, mooi uitzicht, prachtige tuin !

Datum van verblijf: november 2018
FernandoReisFilipe, General Manager van Porto Bay Falesia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2018

Beoordeeld op 19 september 2018

Dit hotel gekend voor zijn prachtig uitzicht over de kust, zeer dicht bij voldoende restaurants en eettenten en een prachtig strand met plaats genoeg voor iedereen.Een wandeling over het 5 Km strand brengt je naar een haventje. Het ontbijt mag er wezen, verzorgd, lekker, keuze genoeg maar wat druk. Optredens en een excelente bar. Een typisch zwembad. Zeer rustig gelegen met een prachtige lig-tuin en inhammen om weg te dromen.

Kamertip: Geen probleem overal rustig, achterkant hotel ligt aan de zee kant.
Datum van verblijf: mei 2018
  • Reistype: Reisde alleen
FernandoReisFilipe, General Manager van Porto Bay Falesia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2018

Beoordeeld op 21 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wellicht één van de beste hotels waar ikzelf ben geweest. De medewerkers van receptie tot bedienend en schoonmaak zorgen vanaf de 1e binnenkomst dat je je als gast hier direct thuis voelt. Het hotel is redelijk groot maar hier merk je niets van. Er heerst overal een relaxte sfeer. Op de terrassen, restaurants, tuin en zwembad. Het ontbijtbuffet is zeer ruim opgezet, met veel keuze in brood, beleg, vers fruit en sappen etc etc. De restaurants serveren uitstekende menu’s. Keuze meer dan genoeg en de kwaliteit is boven gemiddeld. Onze kamer met zeezicht is enigszins gedateerd maar is zeer schoon, beste bedden ooit die wij hebben gehad en een ruime badkamer met Rituals shampoo en douchegel. De ligging van het hotel is prachtig op een klif en het strand is via een nieuwe trap te bereiken. De tuin met zwembad is erg mooi en ook deze wordt met zorg bijgehouden. Kortom ga je voor rust en kwaliteit dan is Portobay Falesia een goede keus. Met dank aan alle medewerkers van Portobay Falesia want dat is ongekend vriendelijk en professioneel!

Datum van verblijf: augustus 2018
FernandoReisFilipe, General Manager van Porto Bay Falesia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2018

Beoordeeld op 16 augustus 2018

Zeer goed hotel in een prachtige omgeving. Als je het ons vraagt de beste ligging van alle hotels in de omgeving.
Bij aankomst zeer vriendelijke onthaal en begeleiding naar onze kamers. We waren er 2 dagen vroeger dan onze dochters. Zij kwamen pas ’s avonds rond 22:30 aan in het hotel en er was nog een hele goede maaltijd voorzien.
Het personeel aan de receptie en in het hotel is heel vriendelijk.
Het is een prachtig hotel waar men tot rust kan komen. Er zijn voldoende ligbedden en er is een zalig zwembad die voor de nodige verfrissing zorgde tijdens de hele warme dagen.
Zowel het ontbijt als het diner zijn zeer verzorgd en er is heel veel keuze.
Wie wil kan ’s middags genieten van een snack op één van de vele mooie terrassen.
’s Avonds is er steeds rustige achtergrondmuziek door een liveband. In het hotel is er eveneens animatie voorzien.
We hadden een zeer goede reisleidster Ulrike van TUI, die ons op een heel vriendelijke manier de vele excursies voorstelde. De aangeboden excursies zijn een aanrader eerder dan het huren van een wagen. Benagil is zeker een must via een boottrip. Directe toegang naar het mooie zandstrand via de vernieuwde trappen.
We hebben heel erg genoten van deze reis.

Kamertip: Zoals beloofd tijdens de boeking bij TUI konden we op de tweede dag naar onze kamer met zeezicht. Zeezicht is een echte aanrader.
Datum van verblijf: augustus 2018
FernandoReisFilipe, General Manager van Porto Bay Falesia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2018